در جلسه مشترک بسیج اساتید و فرهنگیان استان گلستان مطرح شد

ضرورت ارائه یک مدل همکاری میان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و فرهنگیان

جلسه مشترک بسیج اساتید و بسیج فرهنگیان در خصوص طرح مسجد محوری در سالن جلسات سازمان بسیج اساتید استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۴۶۶۵۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

ارائه یک مدل همکاری میان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و بسیج فرهنگیان یک ضرورت انکارناپذیر است

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، در این جلسه سرهنگ پاسدار امیر ناظری ریاست سازمان بسیج فرهنگیان استان گفت : یکی از طرح های مشترک بسیج فرهنگیان ، دانش آموزی و بسیج طلاب پرورش دانش آموز تراز انقلاب اسلامی است و برگزاری جلسه مشترک بسیج فرهنگیان و اساتید در واقع ظرفیت سنجی در جهت ارائه یک مدل مشترک همکاری است.

در ادامه جلسه ، دکتر غلامرضا منتظری ریاست سازمان بسیج اساتید استان گلستان عنوان کرد؛ بسترهای مشترک همکاری بسیج اساتید و طرح مسجد محوری و ارائه یک مدل همکاری اساتید دانشگاه ها و فرهنگیان یک ضرورت انکارناپذیر است و اجرای برنامه اثر بخش اعتکاف علمی نمونه ای از این اقدامات است.

در این نشست مهندس ابراهیم مهقانی جانشین سازمان بسیج اساتید استان ضمن اشاره به وجود ظرفیت های خوب در هر دو قشر اساتید و فرهنگیان بیان کرد که باید با پرهیز از موازی کاری از آنان بهره برداری کرد .جانشین سازمان به طرح اعتکاف علمی اساتید اشاره کرد و گفت حدود ۱۰۰ نفر از اساتید دانشگاه در کنار قشر فرهنگیان در یک دوره دو روزه ، ضمن آموزش های تخصصی ، ظرفیت های خود را مورد بازبینی قرار می دهند.

دکتر حسن بیارجمندی جانشین معاونت بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید استان نیز در این جلسه گفت؛ با توجه به نقش مساجد به عنوان یکی از عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی در وضعیت کنونی که در ۴۰ سالگی نهضت هستیم باید با وضعیت مهندسی معکوس مثبت انقلاب اسلامی ، جوانان و نوجوانان را با هم آشتی دهیم تا بتوانیم شکاف نسلی را که ایجاد شده را پر کنیم. در این زمینه از تجربه موفق سازمان ها ، نهادهای انقلابی و عوامل انسانی میتوانیم بهره ببریم.

دکتر اسماعیل نادری ریاست مجمع قشر بسیج اساتید استان گلستان بیان کرد؛ باید با بررسی راهکارها و شیوه های جذب جوانان و ظرفیت سنجی و ارائه شیوه های متنوع و تعامل سازنده با هیات امناء شاهد یک تحول موثر و سازنده باشیم . مجموعه بسیج اساتید آمادگی همکاری و تعامل سازنده با بسیج فرهنگیان در این زمینه را دارد.

ارسال نظرات