خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین :
سرهنگ برزگر گفت: چیزی که مقام معظم رهبری از دانشجویان می خواهد شکوفایی، نشاط، به روز بودن تلاش و چابکی در سازمان بسیج دانشجویی است و این که منافع نظام را خوب درک کرده و به آن عمل کنند.
کد خبر: ۹۰۴۶۶۳۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مراسم تودیع و معارفه مهدی برزگر مسوول بسیج دانشجویی استان قزوین، با رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور، حضور سرهنگ برزگر جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و جمعی از مسوولان استانی و روسای دانشگاه ها در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برگزار شد.
سرهنگ برزگر در این مراسم بیان کرد: استکبار جهانی هجمه ها و فشارهای سنگینی به نظام اسلامی وارد کرده و این هجمه ها نسبت به گذشته مضاعف تر است.
وی گفت: از زمان مشروطه و شهادت شیخ فضل اله نوری استکبار جهانی هجمه ها و اقدامات زیادی بر علیه شیعیان انجام داده است.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و فشارهای مختلف سیاسی و اجتماعی استکبار به ایران اظهار کرد: در آن شرایط به گونه ای شد که استکبار فتنه های زیادی را جهت ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی به راه انداختند که می توان به فتنه کردستان اشاره کرد.
برزگر عنوان کرد: چیزی که امروز استکبار به ان تکیه می کند از بدو انقلاب این تحریم وجود داشت اما امروز شدت بیشتری دارد و انسجام و وحدت ملی و ولایتمداری موجب شد تا در برابر تحریم ها مقاومت کنیم.
وی افزود: در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی مردم قزوین با تمام کمبودهاهزار خودرو و هزار و ۵۰۰ کامیون وسایل مورد نیاز را به مناطق جنگی اعزام می کردند.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) یادآور شد: امام راحل دستور تشکیل ۱۶ کمیته را صادر کردند و با توجه به تقسیم نظامی موجود، در کل جهان نیروهای مسلح به شکل ایران وجود ندارد.
سرهنگ برزگر اضافه کرد: ماموریت ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفاظت از دستاوردهای انقلاب است که یکی از این دستاوردها تشکیل انقلاب اسلامی است.
وی بیان‌کرد: ۲۳ قشر بسیج داریم که سازمان بسیج دانشجویی یکی از اینها می باشد که ماموریت های متنوعی برای آن تعریف شده است.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد: چیزی که مقام معظم رهبری از دانشجویان می خواهد شکوفایی، نشاط، به روز بودن تلاش و چابکی در سازمان بسیج دانشجویی است و این که منافع نظام را خوب درک کرده و به آن عمل کنند.
سرهنگ برزگر ضمن اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدا با عنوان‌کرد: همت و تعامل دانشجویان در این طرح ملی باید ادامه داشته باشد چرا که با در نظر گرفتن مقام شامخ همه شهدا ما در استان شهدای شاخص ملی داریم که شمال شهید رجایی، بابایی، لشگری، ابوترابی، حسن پور که هریک خدمات ماندگاری را ارائه دادند.
وی ادامه داد: این جلسه تکریم و تودیع مهدی برزگر رئیس سابق بسیج دانشجویی است که بعد از ده سال تلاش بی دریغ توانست صمیمیت و مودت بسیج را بین موسسات فرهنگی و نهاد رهبری و اقشار بسیج ایجاد نماید و امیدواریم در عرصه مسوولیت جدید موفق باشند.
سرهنگ برزگر در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای عباس کاظمی رئیس جدید سازمان بسیج دانشجویی استان گفت: ایشان به عنوان دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بسیار موفق بوده و امروز به عنوان رئیس سازمان بسیج دانشجویی انتخاب شد و با توجه به توانمندی هایشان بتوانند انسجام دانشگاه ها و بسیج را بیش از پیش حفظ نمایند.
1010/\30/f

ارسال نظرات
پر بیننده ها