خبرهای داغ:
سه بازیکن شاخص فوتسال قم با سابقه عضویت در تیم ملی بزرگسالان ایران قهرمانی در رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا را تجربه کردند.
کد خبر: ۹۰۴۶۶۳۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۲
ملی‌پوشان قم قهرمان آسیا شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در حالی که هر ساله قهرمان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به نمایندگی از کشورمان به مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اعزام می‌شود، فوتسالیست‌های قمی نیز تقریبا در اکثر این دوره‌ها برای نمایندگان کشورمان به میدان رفته‌اند.

امسال نیز همین اتفاق رخ داد و سه بازیکنی که سابقه عضویت در تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران و حضور در میادین مهم بین‌المللی، آسیایی و جهانی را در کارنامه دارند، با حضور در ترکیب تیم مس سونگون یک افتخار دیگر را نصیب این رشته ورزشی پرطرفدار قمی‌ها کردند.

علی‌اصغر حسن‌زاده، ابوالقاسم اروجی و سعید تقی‌زاده سه فوتسالیست مشهور استان قم هستند که در رقابت‌های فصل ۲۰۱۸ جام باشگاه‌های فوتسال قاره کهن برای نماینده کشورمان بازی کردند و با گل‌ها، پاس گل‌ها و بازی موثر خود نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشتند.

این در حالی است که علی‌اصغر حسن‌زاده دارنده سه عنوان مرد سالی فوتسال آسیا در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ است و با تیم ملی در سال ۲۰۱۶ به مقام سوم جام جهانی دست یافته، ضمن اینکه در حال حاضر بازوبند کاپیتانی تیم ملی ایران را بر بازو می‌بندد.

ابوالقاسم اروجی نیز که در مسابقات سال ۲۰۱۸ جام ملت‌های آسیا همراه با حسن‌زاده عضو تیم ملی ایران بود، در این رقابت‌ها نمایش تاثیرگذاری در موفقیت نماینده ایران ارائه کرد، ضمن اینکه سعید تقی‌زاده که همانند حسن‌زاده و اروجی سابقه عضویت در تیم ملی را دارد یکی دیگر از گلزنان و بازیکنان شاخص تیم مس بود.

این سه بازیکن شاخص فوتسال قم همراه با مس ایران در مرحله مقدماتی از سد نمایندگان تاجیکستان، ازبکستان و لبنان عبور کردند، در مرحله حذفی نمایندگان عراق و لبنان را بردند و در فینال این رقابت‌ها به میزبانی اندونزی، با نتیجه چهار بر دو از سد تای‌سون‌نام ویتنام گذشتند تا قهرمانی قاره کهن را جشن بگیرند.

در مسابقه نهایی این دوره از جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، علی‌اصغر حسن‌زاده ستاره فوتسال قم یکی از گلزنان تیم بود، ضمن اینکه حسن‌زاده و اروجی هر کدام یک بار در این رقابت‌ها به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدند و تقی‌زاده نیز گل‌های دیدنی برای تیمش به ثمر رساند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها