خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه قزوین :

عمل به قرآن زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه است

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: در خانواده باید فرزندانمان را با مفاهیم قرآنی و مبانی ارزشمند آن آشنا کنیم، چرا که عمل به قرآن زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه در همه زمینه‌ها است.
کد خبر: ۹۰۴۶۶۱۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، شب گذشته ۲۲ مرداد در مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغرپور، در مسجد شیخ الاسلام قزوین که با حضور اساتید، مدیران، روحانیون و طلاب برگزار شد، گفت: در هفته‌ای که گذشت، حوزه علمیه قزوین یک معلم قرآن را از دست داد که انصافاً در زمینه قرآن و نهج البلاغه شاگردان خوبی را تربیت کرد.
مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: مرحوم حجت‌الاسلام اصغرپور با قرآن مأنوس بود و چند سالی که در مدرسه صالحیه حضور داشت تمام تلاشش تربیت طلاب قرآنی بود.
حجت الاسلام والمسلمین عباسی بر انس بیشتر طلاب و جوانان با قرآن تأکید کرد و بیان داشت: قرآن اولین و مهم ترین منبع استخراج معارف دینی و کتاب آسمانی راهکارهای سبک زندگی اسلامی و زندگی سعادتمندانه است، بنابراین در خانواده باید فرزندانمان را با مفاهیم قرآنی و مبانی ارزشمند آن آشنا کنیم، چرا که عمل به قرآن زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه در همه زمینه‌ها است.
1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها