خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان روز 22 مرداد ماه شهروندان 508 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 350 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.
کد خبر: ۹۰۴۶۵۹۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

برقراری 350 تماس مزاحم با سامانه 125 همدان در یک روزمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 22 مرداد ماه، 13 عملیات اطفای حریق و سه عملیات امداد و نجات و یک مورد عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 22 مرداد ماه شهروندان 508 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 17 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: 21 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 120 تماس اشتباه و متاسفانه 350 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 13 مورد آتش‌سوزی شامل حریق جنگل در حیدره، حریق تیربرق در مزدقینه، دو مورد حریق خودرو در سیلو خیابان تختی، حریق سطل زباله در بلوار لاله، حریق باغ در جاده تفریجان، حریق درختان در شهرک مدنی و 6 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در جاده حصار حاج شمسعلی، شکریه، جانبازان، بلوار ارم، بلوار بعثت و سبد بافان بوده است.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین سه مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در بلوار شهید احمدی روشن، نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک مدنی و نجات حیوانات در جاده فقیره توسط آتش نشانان به انجام رسید. همچنین تنها عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل به صدا درآمدن آژیر سیستم اعلام حریق منزل در شهرک مدنی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تعداد سه نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات