تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» مربوط به یک اقتصاد درونی وبامحوریت ظرفیت داخلی است، چرخه ای اقتصادی که متکی به توان و ظرفیت داخلی باشد با توجه به بستر و شرایط موجود بر اقتصاد کنونی توجه به صنایع خرد و متوسط زمینه سازی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است
کد خبر: ۹۰۴۶۵۷۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛محمداسفندانی از تولید کنندگان برتر ومعلمان دلسوز و زحمتکش تحصیل کرده فعال روستای اسفندان کمیجان از سال87 فعالیت خود راآغاز کرده است.

این فعال عرصه  اقتصاد مقاومتی که در حوزه تولیدات ساخت کندوعسل است باپشتکار وعلاقه که در کار واردکرده زمینه اشتغال دو نفر  به صورت مستقیم و ۵ نفر غیر مستقیم را نیز فراهم کند.

معلم جهادگر با اشاره به اینکه با تلاش خود و سرمایه اولیه توانسته این کارگاه را راه اندازی کندگفت: باسرمایه ای که خودم در ساخت کارگاه هزینه کردم مبلغ 30میلیون هم از بسیج سازندگی ناحیه کمیجان دریافت کردم.

وی افزود:کندوهای ساخته شده را به بازارهای شهرستان های اراک ،فراهان،آشتیان می فرستم ودر کنار آن تولیدعسل هم بازارخوبی دارد وبیشترین باز هم از تهران می باشد.

اسفندانی مهمترین علل موفقیت در این مسیر اقتصادی را توکل بخدا دانست وگفت:طلب رزق حلال و یاری رساندن به هم روستائیان و هم نوعان خود را مهمترین وظیفه برای خود قلمداد مینمایم وباعلاقه و رضایتی که در درون خود احساس کردم روحیه ای مضاعف درون من ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد:از مسئولین انتظار دارم بیش از پیش از صنایع کوچک حمایت کنند ،با حمایت های دولتی بی شک شهرستان کمیجان میتوان دقطب ساخت کندوهای عسل در استان مرکزی باشد.

 

ارسال نظرات