خبرهای داغ:
معاون طرح و برنامه ریزی راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :

باید خصوصیات جناب مالک اشتر را در خود پرورش دهیم

معاون طرح و برنامه ریزی راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما با برگزار کردن جشنواره مالک اشتر به دنبال برطرف کردن اشکالات و تعمیم حسن ها به سایر بخش ها می باشیم.
کد خبر: ۹۰۴۶۵۲۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد تولایی معاون طرح و برنامه ریزی راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جشنواره مالک اشتر استان قزوین اظهار کرد: همه رفتار ما زیر نگاه تیزبین مردم است و دشمن نیز از هر فضایی برای ایجاد تخریب علیه سپاه استفاده می کند.
وی ادامه داد: هر رفتار ما حتی در داخل پادگان ها می تواند مورد توجه و مدل رفتاری قرار گیرد و الگو سازی برای دوستان انقلاب باشد و یا دشمن از آن به عنوان وسیله ای برای ضربه زدن به ما استفده کند.
این مسئول تاکید کرد: باید به اصالت خود برگردیم، باید بدانیم اشکال ما در کجاست؟ باید برای رفع مشکلاتمان تلاش کنیم و به نقطه ای برسیم که سپاه نقطه اوج فعالیت های بشر قرار بگیرد، این امر یک شعار نیست، آنان که مسیر انقلاب را معین می کنند این تصمیم را گرفته اند، چرا که سپاه باید مسئولیت کل بشریت را به عهده بگیرد.
معاون طرح و برنامه ریزی راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با برگزیدگان جشنواره مالک اشتر اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار به پرورش خصوصیات جناب مالک اشتر در خصوصیات افراد تاکید داشتند که از مهمترین آنها باید به معنویت، بصیرت، صداقت، شجاعت و فرماندهی قوی اشاره کرد.
تولایی ابراز کرد: جناب مالک اشتر به عنوان اسوه فرماندهی هستند و انتخاب نام ایشان نیز برای جشنواره مالک اشتر به علت الگو بودن ایشان در امر فرماندهی، شجاعت و مسئولیت پذیری می باشد.
وی اضافه کرد: هذف از این جشنواره معرفی مسئولین و رده های برتری است که در سال گذشته طی ارزیابی ها عملکرد مناسب تری داشته اند.
معاون طرح و برنامه ریزی راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: ما با برگزار کردن جشنواره مالک اشتر به دنبال برطرف کردن اشکالات و تعمیم حسن ها به سایر بخش ها می باشیم.
1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار