بسیج نشات گرفته از آیات قرآن است

نماینده ولی فقیه در منابع طبیعی و آبخیزداری استان بسیح را نشات گرفته از آیات قرآن دانست.
کد خبر: ۹۰۴۶۵۱۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در منابع طبیعی و آبخیزداری استان در آئین تکریم و معارفه فرمانده بسیج این اداره کل با تبریک رسیدن ماه ذیحجه اظهار کرد: یکی از برکات این ماه حج خانه خدا است که بسیاری از افراد در کنار خانه خدا اعمال را بجا می آورند ولی برخی افراد توفیق تشرف به خانه خدا را بدست نمی آورند که می توانند با خواندن نماز ماه ذیحجه از ثواب حج در این ماه بهر‌ه‌مند شوند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اهداف و آرمان بسیج  عنوان داشت: بسیاری افراد در دوران انقلاب و 8 سال دفاع مقدس با فدا کردن جان و مال خود از انقلاب و اسلام ناب محمدی حفاظت و حراست کرده اند که وظیفه امروز ما این است با روحیه و عشق به بسیج این مهم را در جامعه زنده نگه داریم.

وی خاطرنشان کرد: پایداری انقلاب ما با تقویت بسیج، حفظ و حراست از آرمان های بسیج اتفاق خواهد افتاد.

این مقام مسئول با تاکید بر ترویج تفکر بسیجی در جامعه بیان داشت: ویژگی بسیج مردمی بودن، تلاش برای رضای خدا و ترویج دهند روحیه جهادی و... است.

نماینده ولی فقیه در منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: بسیج نشات گرفته از آیات قرآن است و هرکس در این راه تلاش کند خدا وعده بهترین پاداش‌ها را به آن داده است.

حسینی افزود: ما باید با استفاده از ظرفیت، یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و در راه آنها حرکت کنیم و اسلام ناب محمدی را در جهان ترویج دهیم.

وی تصریح کرد: آنچه در رضای خدا انجام شود تنها خداست که می تواند اجر و پاداش آن را بدهد، پس نباید فعالیت در بسیج را برای کسب پاداش دنیوی انجام داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار