به همت حوزه 121 شهید باکری،سپاه ناحیه امام حسین (ع) ؛

جشن ازدواج آسان زوج جوان کرجی در مسجد جامع چهارصد دستگاه برگزار شد

همزمان با سالروز ازدواج امام علی(ع)و حضرت زهرا(س) جشن ازدواج آسان زوج جوان کرجی به همت حوزه 121 شهید باکری و حوزه 122 خواهران ، سپاه ناحیه امام حسین (ع) در مسجد جامع چهارصد دستگاه برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۴۶۵۱۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همزمان با سالروز ازدواج امام علی(ع)و حضرت زهرا(س) جشن ازدواج آسان زوج جوان کرجی به همت حوزه 121 شهید باکری و حوزه 122 خواهران ، سپاه ناحیه امام حسین (ع) در مسجد جامع چهارصد دستگاه برگزار شد .

در این مراسم  جانشین سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج  اظهار داشت :  اساس ازدواج در اسلام بر سادگی است. در اوایل انقلاب نیز همین طور بود، منتها متأسفانه این فرهنگ تکاثر و تفاخر و سرمایه داری، یک خرده کار را مشکل کرد.

وی افزود: مساجد همه ساله در بزرگداشت سالروز ازدواج امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (ع) باید با برگزاری جشن و کارگاه‌های مختلف، سبک زندگی اسلامی و ازدواج آسان را به جوانان آموزش دهند تا کشور از گرفتاری ازدواج‌های پرتشریفات رها شود.

امام جماعت مسجد جامع چهارصد دستگاه ، نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: این مسجد، همه ساله، جشن سالروز ازدواج امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (ع) را با حضور جوانان و تازه ازدواج کرده‌ها برگزار می‌کند و امسال این برنامه با برگزاری جشن ازدواج این  زوج جوان کرجی همراه شد.

چندین فقره از وسایل جهیزیه که در قالب " هر مسجد یک جهیزیه "  توسط سپاه ناحیه امام حسین (ع) در حال اجراست به این زوج جوان کرجی همراه با یک سفر زیارتی مشهد مقدس اهداء شد .

 

 
خبرنگار بسیجی : پناهیان
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار