فرمانده سپاه خلیل آباد با بیان اینکه یک خبرنگار باید از مطالبات مشروع ملت دفاع کند، گفت: خبرنگار باید از هر حادثه و خبر یک تحلیل واقعی ارائه دهد و مطمئناً تحلیل‌های کذایی دردی از جامعه دوا نمی‌کند.
کد خبر: ۹۰۴۶۴۹۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ابوالفضل فتوحی در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان خلیل آباد که در نمازخانه سپاه خلیل آباد برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: یک خبرنگار باید نقش هدایت کنندگی جامعه را داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت شغل خبرنگاری در اسلام، خاطرنشان کرد: خبرنگاری شغلی است که در کنار شغل انبیا، معلمین و روحانیون گذاشته شده است.

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه خبرنگار باید شرایطی داشته باشد اگر این شرایط ایجاد شود یک شغل مقدسی خواهد بود، تصریح کرد: کار یک خبرنگار باید با صداقت همراه باشد و اگر خبر یک خبرنگار ذره‌ای کذب باشد مصیبت به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه خبر‌های یک خبرنگار باید برای مردم روشنگری و امید بخشی داشته باشد، اذعان کرد: اگر یک خبر برای جامعه امید بخش باشد قطعاً تاثیرگذاری خود را دارد در غیر این صورت مردم متضرر خواهند شد.

فتوحی با اشاره به اینکه خبر باید در جهت تقویت نظام باشد، عنوان کرد: خبرنگار باید از مطالبات مشروع ملت دفاع کند و حرف یک خبرنگار باید دفاع از حقوق مشروع مردم باشد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه در هر خبر باید جنبه امانتداری رعایت شود، تشریح کرد: خبرنگار باید از هر حادثه و خبر یک تحلیل واقعی ارائه دهد و مطمئناً تحلیل‌های کذایی دردی از جامعه دوا نمی‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها