طالبی: با تلاش شبانه روزی پرسنل منطقه ساری موج شایعه کمبود وگرانی بنزین در مازندران نتوانست باعث تعطیلی پمپ بنزینهای منطقه ساری شود .
کد خبر: ۹۰۴۶۴۸۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : انبار نفت منطقه ساری از مدرنترین و ایمن ترین تاسیسات نفتی در منطقه شمال کشور است و توانست رکورد بی سابقه بارگیری بنزین را در مرداد 97 برجا بگذارد .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، حسینعلی طالبی افزود: در پی شایعات کمبود و گرانی بنزین در فضاي مجازي؛ در 11 مرداد ماه  9 میلیون و 300 هزار لیتر بنزین از انبار شهید اسماعیلی ساری در بین پمپ بنزین های منطقه ساری توزیع شد که در طی این سالها بی سابقه بود.  

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری افزود : انبار نفت ساری در سال 1367 در زمینی به مساحت حدود 30 هکتار متصل به مرکز استان با هدف تامین ، ذخیره سازی و توزیع انواع فرآورده های نفتی مورد نیاز استان ، دیگر مناطق و نیروگاههای شمال کشور تاسیس شد و در شرایط عادی از این انبار روزانه حدود 5/3 الی 4 میلیون لیتر بارگیری می شود .

وی خاطرنشان کرد : با تلاش شبانه روزی پرسنل منطقه ساری موج شایعه کمبود وگرانی بنزین در مازندران نتوانست باعث تعطیلی پمپ بنزینهای منطقه ساری شود .

طالبی تصریح کرد :  تانکرهای حمل بنزین با بارگیری شبانه روزی از انبار ساری ، سوخت مورد نیاز جایگاههای عرضه سوخت را تامین کردند .

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با اشاره به فعالیت 122 جایگاه توزیع بنزین، گازوئیل و گاز طبیعی در حوزه شرکت نفت منطقه ساری گفت: در حال حاضر مشکلی در زمینه توزیع بنزین و دیگر فراورده های نفتی در استان وجود ندارد و همه جایگاهها در حال فعالیت عادی خود هستند.

طالبی همچنین در زمینه توزیع بنزین یورو 4 در جایگاههای این منطقه افزود: در صورت ارسال محموله های بنزین یورو 4 تا چند روز آینده ، این نوع بنزین در استان توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها