همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن

امضای تفاهم نامه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن تفاهم‌نامه مشترک همکاری با هدف ایجاد همکاری و هم‌افزایی توانایی طرفین به منظور گسترش فرهنگ کارآفرینی و حمایت از فعالیت های کارآفرینان در حوزه های مربوط به وزارت راه و شهرسازی منعقد کردند.
کد خبر: ۹۰۴۶۴۵۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران ومعماری به نقل از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن تفاهم‌نامه مشترک همکاری با هدف ایجاد همکاری و هم‌افزایی توانایی طرفین به منظور گسترش فرهنگ کارآفرینی و حمایت از فعالیت های کارآفرینان در حوزه های مربوط به وزارت راه و شهرسازی منعقد نمودند.

 این تفاهم‌نامه مشترک در ۹ ماده به امضای دکتر شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و دکتر یاری مدیرعامل و عضو هیئت‌ مدیره شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن رسید.

براساس این تفاهم‌نامه، همکاری نظام‌یافته و ضابطه‌مند بین طرفین به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر با استفاده از پتانسیل‌های طرفین در محورهای همکاری در برگزاری نشست‌ها، سمینارها، همایش‌های علمی، دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت، ‌ همکاری و مشارکت در آزادسازی داده های مورد نیاز کارآفرینان که در اختیار طرفین تفاهم نامه است، ‌ همکاری در تهیه و تدوین استانداردها و آیین نامه های مرتبط با نوآوری و کارآفرینی و همکاری در تأمین مربیان، منتورها و داوران تخصصی برای هدایت و ارزیابی طرح های کارآفرینی صورت خواهد پذیرفت.

مطابق با این تفاهم‌نامه، شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن متعد می‌شود، فرصت های کارآفرینی موجود در حوزه های این تفاهم نامه را از طریق برگزاری نشست ها، سمینارها و برنامه های مشابه به علاقمندان معرفی نماید. استفاده از تمام ظرفیت های شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن برای همکاری با مرکز در خصوص آزادسازی داده های در اختیار مرکز، در اختیار گذاشتن توان فنی و کارشناسی در خصوص تنظیم استانداردها و آیین نامه های مربوط به کارآفرینی در حوزه‌های موضوع تفاهم‌نامه و استفاده از تمام ظرفیت برای تجاری سازی محصولات حاصل از پروژه‌های تحقیقاتی مرکز از دیگر تعهدات این شرکت مطابق با تفاهم‌نامه همکاری خواهد بود.

در همین راستا مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نیز متعهد شده است تا نسبت به معرفی مربیان، منتورها و داوران تخصصی مورد نیاز در حوزه‌های مرتبط با مرکز به شرکت اقدام نماید. همچنین همکاری با شرکت درتامین دسترسی آزاد تیم‌های کارآفرینی به اطلاعات مربوط به آزادسازی داده‌های وزارت راه و شهرسازی در مرکز، همکاری لازم با تیم‌های معرفی شده از سوی شرکت جهت استفاده از امکانات آزمایشگاهی مرکز و فراهم سازی فضای لازم جهت استقرار شرکت در مرکز برای ایجاد دبیرخانه برگزاری رویدادها و کارگاه های تخصصی مرتبط نیز دیگر تعهدات مرکز در این تفاهم‌نامه خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار