خبرهای داغ:
معاون فرماندار هندیجان گفت:جوانان هندیجان دارای استعداد ها و ظرفیت های خوبی در تمام زمینه ها هستند که نیاز به توجه دارند و از عمده اقدامات مهم برای جوانان اشتغالزایی و اهمیت به ازدواج آنها است و همچنین به مناسب سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع)و حضرت فاطمه زهرا(س)مراسم جشن باشکوهی با همکاری ادارات و متولیان فرهنگی در هندیجان برگزار خواهدشد.
کد خبر: ۹۰۴۶۳۵۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان پیش از ظهر دوشنبه جلسه ستاد جوانان و فرهنگی و اجتماعی و هماهنگی مراسم سالروز جشن ازدواج حضرت امام علی (ع)و حضرت فاطمه الزهرا(س)با حضور معاون فرماندار،امام جمعه موقت و رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان و متولیان فرهنگی جوان در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

بهنام خزاعلی در این جلسه ستاد جوانان اظهار داشت:از عمده دغدغه های جوانان شغل مناسب و کسب درآمد برای تشکیل خانواده است که مسئولان و مدیران ادارات بایستی در این باره اقدامات تاثیرگذاری داشته باشند و توجه به جوانان موجب پیشرفت اقتصاد و رونق معیشت مردم و خوداکتفایی کشور در تمام زمینه ها خواهد بود.

وی افزود :ازدواج یک امری مهم که خداوند متعال، پیامبر اسلام (ص)واهل بیت (ع)و بزرگان دینی سفارش و تاکید داشتند که ازدواج ها بایستی طبق سنت پیامبر (ص)و ساده برگزار شود تا یک زوج جوان راحت تر تشکیل خانواده بدهند.

وی بابیان معرفی طرح های اشتغال زایی در جذب جوانان هندیجان گفت:حدود ۱۳۴طرح اشتغال زایی معرفی شده که ۱۹طرح آن دارای اعتبارات هستند که بالغ بر ۷۴ نفر دارای اشتغال می شوند و امیدوارم بقیه طرح ها راه اندازی شود که با این طرح ها در کل حدود ۵۹۵نفر دارای شغل در شهرستان خواهند شد .

درپایان جلسه معاون فرماندار هندیجان از تمام دستگاههای ادارات خواست که برنامه های سالروز ازدواج پیوند آسمانی حضرت امام علی (ع)و حضرت فاطمه زهرا(س)به ستاد پیوند آسمانی معرفی و اجرایی نمایند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها