خبرهای داغ:
فرمانده گردان عملیاتی امام رضا (ع)هندیجان گفت: درراستای ارج نهادن به تلاش های خبرنگاران و گرامیداشت شهیدان خبرنگار و مخصوصا شهید خبرنگار صارمی به همین منظوراز زحمات صادقانه و مجاهدت های عرصه خبری از خبرنگار بسیج نیوز هندیجان برادر محمدرضا شعبانی در مقر گردان عملیاتی امام رضا(ع) با حضور پرسنل و بسیجیان هندیجان به شایستگی تقدیر شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۳۵۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸

به گزار ش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان عصر دوشنبه طی مراسمی در مقر گردان عملیاتی امام رضا(ع)،فرماندهی و پرسنل گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان از بسیجی خبرنگار ،عکاس و فیلم بردار خبرگزاری بسیج نیوز استان و هندیجان تقدیر بعمل آمد.

پاسدار عبدالرسول محبعلی در مراسم تقدیر از خبرنگار بسیج نیوزهندیجان اظهار کرد:خبرنگاران دارای ویژگی های خاصی هستند که در انعکاس رویدادهاباتلاش و دقت و سرعت عمل خود مردم و مسئولان را ازهر گونه خبری آگاه می کنند و مخصوصا بسیجیان خبرنگار همواره راه اهداف و دستاوردهای انقلاب،امام راحل و شهدا گام های تاثیرگذاری در تمام زمینه ها دارند.

وی افزود:خبرنگار بسیجی با توکل بر خدا و اهل بیت (ع)و با پیروی از ولایت و مقام معظم رهبری به رسالت مقدس خبرنگاری خود با شجاع و انگیزه بالا برای منتشر اخبار ها تلاشی بسیار دارد.

وی بابیان تقدیر از تلاش های مخلصانه خبرنگار خبرگزاری بسیج نیوز در هندیجان گفت:خبرنگار خبرگزاری بسیج نیوز در تمام برنامه ها و مراسمات بسیج حضوری به موقع و تاثیرگذار دارد و به عنوان یک سر باز ولایت در خط مقدم خبری انجام وظیفه می کند که به همین منظور از رشادت ها و خدمات صادقانه خبرنگار خبرگزاری بسیج نیوز هندیجان محمدرضا شعبانی به شایستگی تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها