مسئول اعزام کاروان دیدار رهبری استان بوشهر خبر داد:
مسئول اعزام کاروان استان بوشهر در دیدار با رهبری گفت: ۴۰۰ نفر از مردم ولایتمدار بوشهر به دیدار رهبرمعظم انقلاب اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۰۴۶۳۵۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی به تشریح جزئیات دیدار مردم استان بوشهر با رهبرمعظم انقلاب پرداخت و اظهار داشت: ۴۰۰ نفر از مردم ولایتمدار استان بوشهر به دیدار رهبرمعظم انقلاب اعزام می شوند که این عزیزان از شهرستان بوشهر ساعت ۷ صبح فردا ۲۱ مرداد ماه از مصلی نماز جمعه بوشهر با بدرقه مردم همیشه در صحنه بوشهر رهسپار تهران خواهند شد.

وی افزود:  ساعت ۱۰:۳۰ دوشنبه ۲۲ مردادماه ۴۰۰ نفر از مردم شریف استان بوشهر به همراه ۶ استان فارس، یزد، کردستان، گلستان، هرمزگان و چهارمحال بختیاری با رهبرمعظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

مسئول اعزام کاروان استان بوشهر در دیدار با رهبری با بیان اینکه سهم هر شهرستان ۱۰ نفر جهت اعزام به این ملاقات عمومی خواهد بود، افزود: از هر استان حدود ۴۰۰ نفر به تهران اعزام خواهند شد و از شهرستان بوشهر نیز ۴ دستگاه اتوبوس و حدود ۱۵۰ نفر و از شهرستانهای دیگر در استان نیز ۸  دستگاه اتوبوس اعزام می شوند که مسئولیت اعزام و نام نویسی افراد نیز بر عهده ائمه جمعه و شهرستانها واگذار شده است.

وی هدف از حضور مردم را استماع بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و  افزود: فردا ۲۱ مرداد ماه ۴ اتوبوس شهرستان بوشهر ساعت ۷ صبح از مصلی نماز جمعه طی آئینی با بدرقه مردم فهیم و ولایتمدار شهر بوشهر به این سفر معنوی رهسپار خواهند شد و در طول مسیر نیز زائران با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نیز تجدید پیمان خواهند کرد.

جمالی با بیان اینکه افراد نام نویسی شده از تمامی اقشار مختلف جامعه اعم از ، روحانیون، دانشجویان، کسبه، جانبازان، ایثارگران و.. می باشد؛ خاطر نشان کرد: از موقع اعلام نام نویسی جهت دیدار با رهبر معظم انقلاب ما با سیل عظیم مشتقان، دلدادگان و دوستداران ولایت روبرو شدیم که خواستار حضور در این سفر معنوی بوده اند ولی بدلیل سهمیه ۴۰۰ نفری از استان ما شرمنده تمامی مردم ولایتمدار استان بوشهر شده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها