نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در جنگ اقتصادی پیش رو با هوشیاری ملت فهیم ایران اسلامی مثل همیشه مایوس خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۳۳۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد ودنا درهوشیاری ملت مایوس کننده دشمنان نظام مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای با حضور مدیرکل و کارکنان خبرگزاری صدا وسیمای استان به چهلیمن سالگرد پیروز انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:دشمنان نظام تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا مردم را از نظام دور کنند زهی خیال باطل که با هوشیاری مردم و همبستگی که وجود دارد نمی‌توانند به اهداف خود برسند.
غلام محمد زارعی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب ملت ایران سه جنگ مهم را تجربه کرده افزود: جنگ سخت که با دلاوری رزمندگان توانستیم به پیروزی برسیم جنگ نرم که صدا وسیما به عنوان جلودار توانسته به خوبی با دشمنان مقابله کند وجنگ فعلی اقتصادی که باید دولت و ملت کنار همدیگر باشیم تا بتوانیم این مرحله را نیز با سربلندی پشت سر بگذاریم.
زارعی گفت::لازم است دستگاه قضایی باید با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع کند چرا که همین مفسدان نقش زیادی در مشکلات معیشت مردم و مشکلات اقتصادی امروز داشته اند.
وی اضافه کرد:۱۷ مرداد به واسطه خون پاک شهید صارمی روز بزرگی است که در تقویم کشورمان ثبت شده است.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس بابیان اینکه خبرنگاران صدا وسیما از پرتلاش‌ترین افراد جامعه هستند افزود:دنیا به دلیل رشد تکاملی تبدیل به دهکده‌ای جهانی شده و در این بین صدا وسیما با وجود مشکلات زیاد نقش خود را به خوبی انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه صدا وسیما به عنوان دانشگاهی ملی به همت خبرنگاران آبرویی برای کشور تبدیل شده است گفت:صدا وسیمای استان با تلاش کارکنان خدومش توانسته از استان‌های برخورداری که قدمت بیشتری هم دارند پیشی بگیرد وگام‌های بلندی بردارد که این امر مایع افتخار وسربلندی برای همه مردم استانمان است.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مناسبت‌ها وحضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها به خوبی از شبکه دنا پوشش داده می‌شوند اضافه کرد: شبکه دنا به دلیل موفقیت هایش در صحنه‌های مختلف شناخته شده است ودرهمه جای کشور ببینده خاص خود را دارد.
ارسال نظرات