هشتمین دوره جشنواره مالک اشتر در بوشهر برگزار شد

هشتمین دوره جشنواره مالک اشتر ویژه معرفی رده های موفّق و برتر سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با حضور جمعی از فرماندهان، مدیران و کارکنان سپاه امام صادق (ع) و رده های تابعه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۳۱۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین گفت: شاخصی که برای شناسایی فرماندهان و مدیران برتر در جشنواره مالک اشتر انتخاب شده است مالک اشتر است که شجاعت، مدیر و مدبری و ولایت مداری ایشان زبانزد است به طوری که در جنگ صفین تا جایی جلو رفت که با یک ضربه شمشیر می توانست خیمه معاویه را فرو بریزد امّا با شنیدن دستور حضرت علی (ع) از این کار امتناع کرد و به عقب برگشت.
سردار علی رضا تنگسیری افزود: تقوای مالک اشتر لازم است سرآمد همه فرماندهان ما بشود و همان گونه که غرور در ایشان که فرمانده لشکر کشوری بودند که چندین برابر ایران کنونی است، وجود نداشت لازم است ما نیز مغرور نشده و از مالک اشتر درس بگیریم.

هشتمین دوره جشنواره مالک اشتر در بوشهر برگزار شد

وی تصریح کرد: فرماندهان و مدیران ما معنویِّت مالک اشتر و همیشه آماده به کار بودن وی در رکاب ولایت را سرمشق خود قرار داده و همیشه و در همه حالت ها حتّی در حالاتی که عرصه های اجتماعی و سیاسی به ما فشار می آورد لازم است دلگرم به ولایت بوده و از ایشان تبعیّت نماییم.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) نیز در این مراسم گفت: امروز با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کارنامه فرماندهان، مدیران و کارکنان سپاه در راستای رسالت پاسداری و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی، کارنامه ای درخشان، ارزنده و برجسته است.

هشتمین دوره جشنواره مالک اشتر در بوشهر برگزار شد

سردار علی رزمجو اظهار کرد: هنر فرمانده و مدیر این است که علاوه بر مسائل معنوی، با استفاده از توانمندی ها و قابلیّت ها و با کمک انسان های خوش استعداد، مبتکر، خلّاق و مخلص در رشد و تعالی سازمان مربوطه تلاش و فعالیّت نمایند.

وی تصریح کرد: فرمانده کارآمد در هر سطحی از فرماندهی که قرار دارد خود، افراد و تجهیزات را به سمت پیگیری مؤثر اهداف از پیش تعیین شده ای که برای سازمان مربوطه ترسیم شده است هدایت و سوق می دهد.

هشتمین دوره جشنواره مالک اشتر در بوشهر برگزار شد

در پایان این مراسم از فرماندهان و مدیران برتر رده ها و معاونت های سپاه امام صادق (ع) و رده های تابعه در سال 1396 تقدیر به عمل آمد.

هشتمین دوره جشنواره مالک اشتر در بوشهر برگزار شد

انتهای خبر/

ارسال نظرات