خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود گفت:توجه به معنویت و انقلابی بودن و انقلابی ماندن را در آموزش و پرورش جدی بگیرید.
کد خبر: ۹۰۴۶۳۱۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شاهرود با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش پایه پیشرفت جوامع است و در اسلام مورد توجه بیشتر است گفت: توقع ما آموزش که خود پرورش است، پیدا کردن جایگاه اصلی خود است و البته موفقیت‌های خوبی داشته ایم و تا نقطه مطلوب همه باید تلاش کنند.
وی افزود: آموزش و پرورش جایگاه پرورشی دارد و معلم اگر در کلاس و جامعه و اداره جایگاه داشت در حد واقع نزدیک می‌شویم به جایگاه همه جانبه تعلیم و تربیت که رکنش معلم است و همه باید تلاش کنند که به جایگاهش برسد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود اضافه کرد: توجه به معنویت و انقلابی بودن و ماندن را در آموزش و پرورش جدی بگیرید، رهبری در سال‌های اخیر با توجه به مسائل و فتنه‌های دشمنان به همه فرمود:، انقلابی باشید به خبرگان، مجلس، سپاه، ارتش، بسیج و آموزش و پرورش که هم معنویت و هم روحیه جهادی و انقلابی ضرورت امروز ماست.
وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید روحیه انقلابی داشته باشند افزود: در دوره مدیریت جدید، معنویت در قالب نماز که در همه مدارس هست و ادامه پیدا کند و دوره اعتلای آموزش و پرورش و دوره یک نوبته شدن مدارس را شاهد باشیم.
وی تصریح کرد: ما بهتر از تهرانی‌ها می‌فهمیم، چون در کف کشور هستیم و شورای آموزش و پرورش باید جایگاه خود را پیدا کند و سوری نباشد و شورا را جدی بگیریم تا کمک کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها