خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه خبرنگاران سفیران فرهنگ، آگاهی و دانائی در جامعه هستند، گفت: اصحاب رسانه با استفاده از اندیشه، قلم و رسانه خود، همواره درخصوص ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت گام‌های موثری برداشته اند.
کد خبر: ۹۰۴۶۳۱۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، رجبعلی راهی در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت بیان کرد: خبرنگاران سفیران فرهنگ، آگاهی و دانائی هستند و همچون یک پل ارتباطی میان مردم و مسئولان قرار دارند که به بیان دغدغه ها و نیازمندی های افراد جامعه می پردازند.

وی افزود: اصحاب رسانه با استفاده از اندیشه، قلم و رسانه خود همواره درخصوص ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت گام های موثری برداشته اند و امید است همچنان در اینده نیز شاهد درخشش بیشتر این عزیزان درخصوص گسترش و تعمیق این فرهنگ غنی و ارزشمند در جامعه باشیم.

رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم گفت: چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه ها و فعالان فضای مجازی درحوزه ایثار و شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و تعمیق ایثار اجتماعی، شناسایی و تجلیل از فعالان رسانه ای و فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت، زمینه سازی برای تبادل تجربیات و تقویت تعامل مثبت و موثر،معرفی نقش حساس و تاثیرگذار رسانه های فعال در حوزه ایثار و شهادت، تبیین ایثار اجتماعی به عنوان جلوه ای از فرهنگ ایثار و شهادت با الهام از سبک زندگی شهدا، هم اندیشی برای رفع موانع و کاستی­های این حوزه رسانه ای و ارزیابی کمی و کیفی فعالیت خبرنگاران و فعالان فضای مجازی حوزه ایثار و شهادت و ترغیب و تشویق برای تلاش بیشتر در این رابطه برگزار شد.

مجتبی دینی بیان کرد: فراخوان این جشنواره  12 خردادماه اعلام شد و شرکت کنندگان تا 20 تیرماه مهلت داشتند در سایت این جشنواره ثبت نام کنند.

وی اظهار داشت: این جشنواره در بخش های خبرگزاری ها، پایگاه های اطلاع رسانی و خبری، مطبوعات و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و در قالب خبر و گزارش خبری، مصاحبه، مقاله و یادداشت، عکس و فیلم خبری برگزار شد.

دینی افزود: امسال یکهزار  و 350 اثر از 734 خبرنگار سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که نسبت به سال های گذشته رشد کمی و کیفی خوبی داشته است.

رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ادامه داد: از استان فارس فاطمه ایزدی از روزنامه خبرجنوب موفق به کسب مقام دوم کشور در بخش مصاحبه در گستره استانی شد و زهرا عسگری از خبرگزاری ایکنا در بخش گزارش، معصومه جعفری از روزنامه سبحان و رسول رحمتی از خبرگزاری دفاع مقدس در بخش مقاله و یادداشت و راضیه پارسایی، صیاد جوکار و علیرضا عسگریان در بخش صدا و سیما به عنوان  10 خبرنگار برتر کشور در این حوزه ها قرار گرفتند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران شرکت کننده و برگزیدگان جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه ایثار و شهادت تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار