نماینده مجلس در جمع فعالین علمی بسیج دانشجویی:

نیاز نمایندگان به مجموعه‌های فکری نظیر بسیج/ از نمایندگان به‌عنوان متولی قانون و نظارت مطالبه‌کنید

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز، ضمن تاکید بر لزوم استفاده نمایندگان از نظرات و طرح‌های کارشناسی نخبگان جامعه، به تبیین ضرورت توجه به رسالت اصلی مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهارداشت: مطالبه اصلی دانشجویان باید از نمایندگان به‌عنوان متولی هم قانون و هم نظارت باشد.
کد خبر: ۹۰۴۶۲۹۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ "محمدرضا صباغیان" در جلسه اقتصادی در جمع فعالین علمی بسیج دانشجویی استان، با بیان اینکه مشکلات کشور از عدم تصمیمات کارشناسی و دقیق نمایندگان مجلس ناشی می‌شود، استفاده نمایندگان از بدنه‌های کارشناسی و پرهیز از کار‌های متفرقه و عامیانه را ضروری دانست و عنوان‌کرد: مطالبه اصلی دانشجویان باید از نمایندگان مجلس به‌عنوان متولی هم قانون و هم نظارت باشد.
وی با بیان اینکه برخی نمایندگان در زمان انتخابات با وعده‌های‌شان خود را به دام می‌اندازند افزود: آن‌ها به ناچار در زمان نمایندگی فرصتی که باید صرف بررسی و استفاده از طرح‌های کارشناسی در مورد مسائل کشور شود را به حل وعده‌ها اختصاص می‌دهند.
این نماینده مجلس با اشاره به فضای جناحی حاکم بر مجلس، رأی برخی نمایندگان را بر مبنای مناسبات سیاسی و بدون مطالعه توصیف و خاطرنشان‌کرد: این وضعیت برجام را در بیست دقیقه تصویب می‌کند.
وی تاکیدکرد: زمانی که ما فرصت کافی برای مطالعه در اختیار نداشته‌باشیم رأی ما دقیق نیست و طرح‌های استکباری و بعضا مخالف نظام در مجلس به تصویب می‌رسد.
صباغیان مجموعه‌هایی نظیر واحد علمی سازمان بسیج دانشجویی را گمشده نمایندگان خواند و افزود: ما باید ابزار و حامل پیام، سوال و تذکر شما در مجلس باشیم.
وی ابراز امیدواری کرد: با کمک بدنه کارشناسی نخبگان جامعه بتوانیم در ادای رسالت خود بیش از پیش موفق باشیم.
ارسال نظرات