خبرهای داغ:
با محوریت بوستان شهدای محراب،

برگزاری جلسه هم‌اندیشی بوستان سلامت شاهرود+ تصاویر

جلسه هم اندیشی وهم افزایی دست اندرکاران بوستان سلامت پارک شهدای محراب شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۲۸۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هم اندیشی وهم افزایی دست اندرکاران بوستان سلامت پارک شهدای محراب شاهرود در سالن جلسات کانون بسیج جوانان برگزار شد.
در این جلسه که فرمانده پایگاه بسیج میعاد و مسؤول بوستان سلامت و‌ عوامل اجرایی حضور داشتند در خصوص برگزاری برنامه های آینده این بوستان و هدف‌گذاری های لازم با توجه به نظرسنجی های انجام شده و مناسبت های پیش دو بحث و تبادل نظر شد.
حمید غلامرضایی فرمانده پایگاه میعاد در این جلسه با تقدیر از فعالیت های عوامل اجرایی این بوستان در شب های اجزای برنامه تاکنون با اشاره به رسالت فرهنگی و‌خدمتی رسانی بسیج تاکید کرد: ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و خدمت رسانی به مردم از وظایف ذاتی بسیج است و اجرای این بوستان سلامت در راستای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و سالم سازی بوستان و هدفمند کردن حضور خانواده ها و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان موثر تیت و ما باید با برنامه‌ریزی دقیق و‌هدفمند بر غنی این موضوع و اثرگذاری در جامعه تلاش کنیم.
در این جلسه اعضا به ارائه نظرات خود در خصوص اجرای بهتر این بوستان و برنامه های پیش رو پرداختند.
لازم به ذکر این طرح بوستان سلامت چند سالی است که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه و بسیج مساجد و محلات و پایگاه های بسیج در ایام تابستان در پارک های هدف شهرستان شاهرود برگزار و مورد استقبال خوب خانواده ها و مسافرین قرار گرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها