به همت روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه جلسه تجلیل از خبرنگاران شهرستان ابرکوه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه و مسئول بسیج رسانه شهرستان ابرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۶۲۱۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار بویژه شهید محمود صارمی به رسالت سنگین خبرنگار اشاره کرد و افزود خبرنگار باید جریان استکبار و جریان انقلاب را بیش از پیش به مردم بشناساند
وی به آیه ۱۵۲ سوره مبارکه آل عمران اشاره کرد و افزود اگر ۳ صفت در مومنین رسوخ کند شکست خواهند خورد و حتی پیروزی را با شکست عوض می‌کنند؛ اگر با یکدیگر اختلاف کنند، در انجام امور سست شوند و از فرمان پیامبر (ص)، امام و رهبر سر باز زنند.
فاتحی افزود: امروز آرمان انقلاب حضرت امام (ره) خواب راحت را از چشم دشمن گرفته است و تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان نشان از قدرت نرم و اهداف پیش رونده و پیش برنده انقلاب اسلامی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در ادامه خدمات ناحیه مقاومت بسیج به مردم و بسیجیان اشاره کرد و افزود این ناحیه در سال گذشه علاوه بر خدمات اداری و سرویس دهی‌های معمول، اردو‌های جهادی متعدد شهرستانی و داخل و خارج از استان، وام‌های اقتصاد مقاومتی، کمک معیشت بسیجیان معسر و خانواده‌های رزمندگان معسر همچنین سرکشی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان انجام شده است. ونیز با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ ملیون ریال خدماتی شامل بسته حمایتی لوازم التحریر، کمک معیشتی، و تعمیر منازل محرومین ارائه گردیده است ضمنا با مشارکت خیرین به ۵ نفر ۱۵۰ ملیون ریال کمک جهیزیه داده شده و همچنین با مشارکت شورا و دهیاری روستا با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ ملیون ریال مجموعه ورزشی ساحلی در روستای شمس آباد ساخته شده است.
در ادامه حمیدرضا بصیری مسئول بسیج رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران شهرستان به فراگیر شدن رسانه‌ها اشاره کرد و افزود امروزه رسانه‌های مختلف حجم انبوهی از اخبار و اطلاعات را با سرعت بسیار بالا به مردم و مخاطبین خود می‌دهند و خبرنگار می‌تواند با هنرمندی خود جریانسازی کند.
وی افزود اصحاب رسانه باید از این بستر در جهت اهداف بلند و مقدس نظام اسلامی استفاده کنند و نقش بیشتری در فراگیر کردن گفتمان انقلاب اسلامی ایفا نمایند.
در ابتدای این نشست صمیمی، خبرنگاران شهرستان نظرات، دیدگاه‌ها، مسائل و دغدغه‌های خود را مطرح کردند و در پایان با اهدای لوح و هدایایی از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات