خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خوزستان خبر داد

حضور رابطان علمی خوزستان در دوره آموزشی مطالعات و مدیریت تحقیق

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از خوزستان، دوره آموزشی مطالعات و مدیریت تحقیق با حضور مسئولان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۴۶۲۰۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
 

به گزارش سرویس خبر بسیج علمی از خوزستان، دوره آموزشی مطالعات و مدیریت تحقیق با حضور مسئولان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در تهران برگزار می شود.

 در دوره آموزشی مطالعات و مدیریت تحقیق رابطان علمی استان های مختلف حضور دارند و آموزش های لازم را در این زمینه فرا می گیرند.

رابطان علمی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خوزستان نیز در دوره آموزشی مطالعات و مدیریت تحقیق حضور می بایند تا بر اندوخته های خود بیفزایند.

در همین ارتباط عبدالله بابااحمدیان مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری در خوزستان اظهار کرد: دوره آموزشی مطالعات و مدیریت تحقیق با حضور مسئولان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری با حضور رابطان علمی استان های مختلف در تهران برگزار می شود.

وی اضافه کرد: دوره آموزشی مطالعات و مدیریت تحقیق در تاریخ شنبه 27 مرداد ماه آغاز می شود و به مدت 4 روز یعنی تا تاریخ سه شنبه 30 مرداد ماه ادامه دارد و اساتید دانشگاه آموزش های لازم را در این دوره ارائه می دهند.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خوزستان بیان کرد: رابطان علمی استان خوزستان از شهرستان های مختلف از جمله اهواز، شوشتر، دزفول، رامهرمز، مسجدسلیمان، بندر ماهشهر، شوش دانیال، رامشیر، هفتگل، باغملک، ایذه، اندیکا، لالی، امیدیه، آغاجاری، بهبهان، حمیدیه، دشت آزادگان، بندر هندیجان، آبادان، خرمشهر، باوی، کارون، شادگان، هویزه، گتوند و اندیمشک نیز در دوره آموزشی مطالعات و مدیریت تحقیق در تهران حضور می یابند.

بابااحمدیان اظهار امیدواری کرد با حضور در دوره آموزشی مطالعات و مدیریت تحقیق در استان تهران اندوخته های رابطان علمی استان خوزستان افزوده شود.

ارسال نظرات