فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه دشمن به دنبال شکست کمر انقلاب است که در این راه ناکام می‌شود، گفت: دشمن طرح تابستان داغ ایران را در سر می‌پروراند.
کد خبر: ۹۰۴۶۱۵۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در جلسه شورای اداری استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اگر استاندار در مورد برگزاری کنگره شهدای استان البرز پا پیش نمی‌گذاشتند مانند سنوات گذشته این کار انجام نمی‌شد.

دشمن طرح تابستان داغ ایران را در سر می‌پروراند

وی افزود: کنگره شهدا جزو برنامه‌های ملی هر استانی است و متاسفانه در استان البرز به‌دلایلی انجام نشده و هر‌سال عقب افتاده است و تنها 3 استان باقی مانده که البرز یکی از این 3 استان است.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه برخی زیرساخت‌های این کنگره از سال‌های دور ساخته شده است، بیان کرد: با توجه به شرایط کشور حمله‌ای همه جانبه از سوی دشمن در حال اجرا‌ست، بر اساس طرحی که  دشمن دارد،‌ به‌دنبال وارد‌کردن فشار کوتاه‌مدتِ خردکننده هستند که تا به حال موفق به اجرای این طرح نشده است.

سردار مولایی با بیان اینکه طرح دشمن شبیه جنگ احزاب است، گفت: برخی از این گروه‌ها از هم نفرت داشتند و وقتی که سلطنت طلبان اسم عرب‌ها را می‌شنیدند از هم نفرت داشتند اما امروز مریم رجوی در جلسات با بن سلمان شرکت می‌کند و در دوبی به آن‌ها جا داده و بن سلمان وقت گذاشته و پان‌ترکیسم را تبلیغ می‌کند و بنابراین برای مقابله با جنگ نرم دشمنان لازم است از ذخایر خود که همان روحیه انقلابی و شهیدان دفاع مقدس هستند، استفاده کنیم.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه دشمن به دنبال شکست کمر انقلاب است که در این  راه ناکام می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر اگر غلط عمل کنیم، دشمن منتظر است و طرح تابستان داغ ایران را در سر می‌پروراند.

وی با بیان اینکه کنگره شهدا می‌تواند بازخوانی همان فرهنگ دفاع مقدس باشد، گفت: کنگره فرصت و زمان خوبی است و می توان با تببین اهداف انقلاب به این مسئله اهتمام داشت و هرکس می‌تواند در این کنگره کمک کند و حداقل کار این است که مدیران ادارات به خانواده‌های جانبازان و شهدای ادارات خود سر بزنند و از آنها تقدیر و تجلیل کنند.

ارسال نظرات