مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همایش «زنان؛ پیشگامان دفاع از حریم ولایت» در ارومیه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۴۶۱۲۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

 

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: برنامه‌های اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان غربی در سال ۹۷ که از ۳۰ مرداد تا ۱۰ شهریور ماه برگزار می‌شود، شامل ۲۰۰ برنامه در سطح استان است به طوری که همایش « زنان؛ پیشگامان دفاع از حریم ولایت» در ارومیه برگزار می شود.

 وی بازسازی واقعه غدیر خم در سلماس، نقده و چالدران، همایش‌های فرهنگی و تبلیغی با محوریت غدیر و فضایل حضرت علی (ع)٬ همایش‌های ویژه وحدت با عنوان علی (ع) محور وحدت در اسلام، مسابقات کتابخوانی، تولید و توزیع محصولات فرهنگی در رابطه تعظیم شاعر اسلام، مراسم شناسایی و تجلیل از پرچم‌داران و خادمان غدیر و نور افشانی در شب عید غدیر خم با هماهنگی نیروهای مسلح از برنامه‌های دفتر نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان‌غربی برشمرد.

این مسئول با بیان اینکه برنامه های دهه امامت و ولایت یکی از راه های تقریب مذاهب است، ادامه داد: مسابقات ورزشی و پیاده‌روی‌های بزرگ خانوادگی، جلسات معرفتی ویژه نیروهای مسلح به‌عنوان غدیر و مباهله، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری همایش زنان پیشگامان دفاع از حریم ولایت برای نخستین بار در مرکز استان از جمله سایر برنامه هاست.

وی خاطرنشان کرد: اعزام مبلغان به مساجد مناطق دور‌دست با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، کاروان‌های شادی همزمان با عید غدیر خم با همکاری هیئت رزمندگان اسلام و اهدای هدایای مردم به مناطق محروم از سایر برنامه هایی است که در این زمان برگزار می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان ضمن اشاره به لزوم برگزاری ویژه برنامه هایی دباره دهه امامت و ولایت خاطرنشان کردک اگر دانشمندان همه فِرق با پذيرفتن اصل اساسى وحدت، درباره مسائل اصلى يا فرعى، اعتقادى يا فقهى به بحث علمى بپردازند، نه تنها دلها از يكديگر گريزان نمى شود، بلكه به همديگر نزديك خواهد شد و اين يكى از راه هاى صحيح تقريب بين مذاهب اسلامى است.

انتهای پیام

ارسال نظرات