مجد آرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی بهمراه امیاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و امیر سرگزی سرپرست هیات همگانی، با سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۴۶۱۰۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان، محمود رضا امیاری، سرپرست ورزش و جوانان استان گفت: مجد آرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی ایران بهمراه امیاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و امیر سرگزی سرپرست هیات همگانی، با سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کردند.

وی افزود: در این دیدار برای توسعه ورزش همگانی در سراسر استان و ایجاد پارک‌های اختصاصی برای بانوان در شهر‌های مختلف سیستان و بلوچستان تاکید و قرار شد ادارات ورزش و جوانان و هیات ورزش‌های همگانی با تعامل شهرداری‌ها جهت ایجاد این فضا‌ها اقدام کنند.

امیاری تصریح کرد: همچنین برای ایجاد جاده سلامت در شهر‌های مختلف استان، با شرایط خاص و داشتن مکان‌هایی برای استراحت که خانواده‌ها علاوه بر ورزش همگانی هنگام خستگی مکانی برای استراحت داشته باشند، نیز در این دیدار بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است، در پایان این دیدار تندیس و آرم فدراسیون ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی ایران، توسط رئیس فدارسیون به استاندار سیستان و بلوچستان اهدا گردید.
ارسال نظرات