خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از احداث پروژه ساختمانی پایگاه مقاومت بسیج شهید بهروز حیاتی به مساحت ۱۰۰متر در مسجد چهارده معصوم (ع)هندیجان با هزینه بیش از ۲۰میلیون تومان باهمکاری مهندسی ناحیه سپاه و پیگیری دیگر پروژه های عمرانی سپاه در شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۴۶۰۸۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

سرهنگ دوم پاسدار مرتضی عجم دشتی نژاد پیش از ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد :برنامه های ساخت ساز سپاه و بسیج در قالب پروژه ها با هماهنگی در زمینه های ساخت و ساز پایگاههای مقاومت بسیج یا ساخت منازل و دیگر برنامه های محرومین با همکاری مهندسی ناحیه و بسیج سازندگی ناحیه با جدیت در حال پیگیری هستند.

وی افزود:بعضی از پایگاههای مقاومت بسیج با بررسی و کارهای کارشناسی در صورت نیاز ساخته یا تعمیر می شوند و تا کنون در این باره اقدامات خوبی انجام گرفته و ما هر چه امکانات در پایگاهها برای بسیجیان فراهم کنیم در ساماندهی و جذب نیروها تاثیرگذار است .

 وی بابیان آمادگی بسیجیان در تمام شرایط گفت:بسیجیان شهرستان هندیجان با آموزش های مختلفی که دیده اند اکنون در بالاترین سطح آمادگی رزمی ، دفاعی و امنیتی قرار دارند و در هر شرایطی در مقابل تهدیدات دشمنان اسلام با تمام قوا و با پیروی از مقام معظم رهبری تا آخرین لحظه ایستادگی می کنند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها