خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین به تشریح فرآیند اسکن اسناد در اداره اوقاف پرداخت و گفت: تاکنون ۱۵۳۲ سند در اوقاف اسکن و در سامانه دیجیتال ثبت شده است که این رقم در پایان این طرح باید به عدد۳هزارسندبرسد.
کد خبر: ۹۰۴۶۰۶۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین درباره فرآیند اسکن اسناد اظهار کرد: اسناد بایگانی‌ شده و راکد باعث شد پس از تاکیدات ریاست سازمان اوقاف و امورخیریه کشور بحث اسکن اسناد شروع شود بطوریکه شیوه‌نامه‌ای به تمامی استانها ابلاغ شد و تمامی استانها فعالیتهای خودشان در زمینه اسکن اسناد را شروع کردند و استان قزوین هم از این قائده مستثنی نبود.
اسکن روزانه ۲۵ سند
وی با بیان اینکه آمار اسکن اسناد از ۱۰ اسکن سند در روز به ۲۵ رسیده است، تصریح کرد: تاکنون ۱۵۳۲ برگ سند اسکن شده است.
پیش‌بینی اسکن ۳۰۰۰ برگ سند
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی‌های انجام شده ۳ هزار برگ سند در استان وجود دارد که باید اسکن شود، تاکید کرد: فعالیت مهمتر از اسکن این است که باید این اسکن‌ها در کنار رقبه یا موقوفه با دسته‌بندی خاصی در سامانه بارگذاری شوند.
حجت الاسلام مجیدی دسترسی آسان به اسناد، بایگانی الکترونیکی و حفظ اطلاعات اسناد در هر شرایطی را از مزیت‌های اسکن اسناد دانست و گفت: اسکن اسناد اسکن اسناد جزو برنامه‌های اصلی ادارات اوقاف در سال ۹۷ است.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین درباره فعالیت‌های قرارگاه قدر اداره حقوقی و ثبتی اوقاف قزوین خاطرنشان کرد: تایید اطلاعات موقوفات، سند دار کردن املاک وقفی، تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگی، اسکن اسناد، تثبیت مالکیت و احصای نیات واقفان از فعالیتهای این مجموعه است. پ
1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها