مجید فریزاد در جمع کارکنان ناحیه مقاومت فارسان گفت: عبور از مشکلات اقتصادی تنها با تدبیر و تکیه بر توان داخلی امکام پذیر است.
کد خبر: ۹۰۴۶۰۴۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرت افزایی با حضور کارشناس ارشد مسایل سیاسی در حسینیه الزهرا (سلام الله علیها) ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان برگزار شد.

مجید فریزاد در این نشست به مؤلفه های قدرت جمهوری اسلامی در منطقه و عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت: امروزه ایران اسلامی دارای جایگاهی است که بسیاری از کشورها در حسرت اقتدار و قدرت نمائی های ما هستند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها به همگان ثابت کرده که در بحث امنیت ملی خود با هیچکس و هیچ کشوری شوخی ندارد و معامله نخواهد کرد.

کارشناس ارشد مسایل سیاسی اذعان کرد:  این امر را در سوریه به خوبی مشاهده کردیم و همگان دیدند که چطور مدافعان حرم و بازوهای توانمند جمهوری اسلامی ایران در منطقه یعنی حلقه مقاومت، ورق جنگ را برگرداندند و امریکائیها و سعودی ها و همه دشمنان ایران دست خالی و سرافکنده برگشتند.

فریزاد ادامه داد: امروزه دیگر آمریکا و اسرائیل به خوبی فهمیده اند که نباید با ایرانی ها به زبان زور صحبت کرد. خود امریکائیها هم اعتراف کرده اند که اگر ایران اسلامی اراده کند به راحتی توان بستن تنگه هرمز را خواهد داشت و هیچکدام از کشورهای عربی همسایه نیز در حد و اندازه ایران نیستند که بخواهند با ما مقابله کنند.

وی افزود: به لطف سردار سلیمانی ها و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروزه امنیت مقتدرانه و پایدار داریم اما اصلی‌ترین چالش فعلی کشور به مشکلات اقتصادی معطوف می‌شود، معضلی که تنها با تدبیر و تکیه بر توان داخلی عبور از آن امکان پذیر خواهد بود.

این کارشناس سیاسی، گفت:  هر کشوری به فراخور شرایط جاری و ساری در آن و موقعیت‌های جغرافیایی، منطقه‌ای، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و با عنایت به فرصت‌ها و تهدیدهایی که با آن مواجه است از شرایط کمی و کیفیِ اقتصادیِ متفاوتی برخوردار است که به تبع آن، ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

فریزاد با اشاره به نقش بسیار تأثیرگذار تولید  داخلی در ایجاد رونق اقتصادی و توسعه فرصت‌های شغلی، اظهار کرد: پیش نیاز حمایت از کالای ایرانی، مقابله با واردات بی رویه است و تا زمانی که این امر خطیر به صورت قطعی و حداکثری محقق نشود، اقتصادی پویا و قدرتمند بر جامعه اسلامی ما حاکم نخواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی از الزامات اقتصاد کشور ما، برخورد با مفاسد اقتصادی است که بارها و بارها رهبرمعظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید داشته اند و دولت و دستگاه های مربوطه نیز باید بر این امر اهتمام ورزند.

 

ارسال نظرات