نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه راه شهدای اسلام زمینه ساز فراگیر شدن دین است، گفت: ایران اسلامی با همه توان مقابل اسلام ستیزی ایستاده است.
کد خبر: ۹۰۴۶۰۲۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت الله سید محمدحسین شاهرودی در آیین یادواره شهدای امنیت پایدار شهرستان کامیاران اظهار داشت: ایران با دفاع از مظلوم و ایستادگی مقابل استکبار در ۴۰ سال گذشته به دنبال زنده نگه داشتن اسلام بوده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام با طرح جدایی دین از سیاست به دنبال حذف اسلام و نام خدا از زندگی مردم هستند، افزود: ایران با کمک خدا و حمایت مردم در مقابل این فتنه بزرگ دشمن ایستاده است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان اقتدار کنونی ایران را به برکت خون شهدا و ایثار مردم دانست و یادآور شد: مشکلات امروز کشور مسایلی است که هر انقلابی برای تکامل باید از آن‌ها عبور کند.

آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام با هدف منزوی کردن ایران بود، تاکید کرد: این عمل برخلاف انتظار آمریکایی‌ها با مخالفت کشور‌های اروپایی باعث منزوی شدن آمریکا شد.

وی با اشاره به اینکه مفسدان اقتصادی بسزای اعمال خود خواهند رسید، گفت: انقلاب در حال غربالگری و حذف افراد ناتوان و ناکارآمد است که به امید خدا با این اقدامات از این سختی‌ها نیز به خوبی عبور خواهیم کرد.

این یادواره در راستای کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان توسط سپاه و با حضور مسئولان و خانواده شهدای شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات