مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان مطرح کرد:
مهندس حسن شادمان‌فر گفت: مهندسان بسیجی در قالب گروه‌ها و اردوهای جهادی صنعتی به پایش و عارضه یابی صنایع می‌پردازند و پس از تدوین شناسنامه واحدهای صنعتی، این شناسنامه به کلینیک احیاء و درمان صنعت ارجاع داده می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۶۰۰۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، مهندس حسن شادمان‌فر مسئول مرکز بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان در گفتگو با خبرگزاری بسیج، درباره فعالیت‌های سازمان بسیج مهندسین اصفهان اظهار داشت: سازمان بسیج مهندسین از سال 1381 تشکیل و تمامی رشته‌های مهندسی را شامل می‌شد و پس از مدتی این سازمان تخصصی شد و سازمان بسیج مهندسین صنعتی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه 28 هزار نفر از قشر مهندسان صنعتی جامعه هدف این قشر از بسیج هستند، افزود: بیش از 4 هزار نفر عضو عادی، فعال و کادر در سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان فعالیت دارند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان بیان کرد: توسعه و تعمیق فرهنگ و ارزش‌های انقلاب و تفکر بسیجی در جامعه مهندسی کشور، کمک به ارتقاء توانایی نظام اسلامی در عرصه‌های گوناگون، حضور کارآمد در عرصه‌های فنی و مهندسی برای پیشگیری و مقابله با تهدید نرم دشمن از جمله اهداف این سازمان است، بسیج مهندسین صنعتی تلاش می‌کند با تربیت مهندسان هم‌طراز انقلاب اسلامی، قابلیت‌های آنان را در عرصه‌های مختلف هدایت می‌کند.

وی درباره فعالیت کلینیک احیاء و درمان صنعت گفت: این کلینیک به عنوان یک سازمان مردم نهاد به دنبال عارضه یابی صنایع، برطرف کردن موانع و افزایش راندمان تولید است و مهندسان بسیجی در قالب 8 کارگروه تخصصی فعالیت می‌کنند.

شادمان‌فر اضافه کرد: مهندسان بسیجی در قالب گروه‌ها و اردوهای جهادی صنعتی به پایش و عارضه یابی صنایع می‌پردازند و پس از تدوین شناسنامه واحدهای صنعتی، این شناسنامه به کلینک احیاء و درمان صنعت ارجاع داده می‌شود و پس از مذاکرات لازم، قرارداد صنعتی برای برطرف کردن مشکلات تنظیم می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 11 گروه جهادی بسیج مهندسین صنعتی در استان اصفهان گفت: این گروه‌های متشکل از 10 تا 15 نفر از مهندسان بسیجی به کارخانه‌ها و شرکت‌های دچار رکود و بحران اعزام می‌شوند و تمامی مواردی که منجر به کاهش راندمان شده را جمع بندی کرده و به برطرف کردن آن می‌پردازند و در صورتی که نیازمند حمایت بیشتر باشد به کلینیک صنعت این سازمان ارجاع داده می‌شود. 

 

 

ارسال نظرات