سید ساجد یعقوبی
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با اشاره به این که صدور مجوز برای نشریات نیازمند بازنگری است گفت: در صدد ایجاد فراکسیون رسانه برای حل مشکلات خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی هستیم.
کد خبر: ۹۰۴۵۹۹۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

در صدد ایجاد فراکسیون رسانه برای حل مشکلات خبرنگاران در مجلس هستیم

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل اظهار داشت: در صدد ایجاد فراکسیون رسانه برای حل مشکلات خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی افزود: مجلس و دولت باید در راستای رفع مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه اهتمام ویژه کنند که در این راستا متاسفانه از سوی وزارت ارشاد که متولی اصلی در عرصه رسانه و خبرنگاران محسوب می‌شود اقدامی جدی مشاهده نمی‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتقاد دارم که معیشت و مشکلات مالی و بیمه ای خبرنگاران باید رفع شود.

بدری افزود: در خصوص ساماندهی نشریات و رسانه‌ها و صدور مجوزها باید تغییراتی ایحاد شود و در این خصوص وجود صلاحیت‌های حرفه ای امری مهم است.

وی با اشاره به لزوم شفاف‌سازی واگذاری کشت و صنعت مغان، اظهار کرد: بر اساس اصل 44 قانون اساسی، کشت و صنعت مغان باید به بخش‌خصوصی واگذار شود ولی دغدغه ما در این بحث حق و حقوق مردم منطقه و قیمت گذاری آن است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: این مجموعه بزرگ اقتصادی در چهل سال گذشته تنها یک سال سود ده بوده و از این بابت بنگاه‌داری دولت در این بخش اصلا مناسب نبوده است.

وی تصریح کرد: واگذاری این مرکز اقتصادی در صورتی به نفع منطقه و استان است که براساس توانمندی بخش‌خصوصی و با در نظر گرفتن منافع استان و منطقه باشد.

ارسال نظرات