معاون سیاسی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی:

دشمنان برای دلسرد کردن مردم به دنبال اخلال در اقتصاد هستند

معاون سیاسی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری هشترود، گفت: دشمن برای دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام، از راه اقتصادی وارد شده و به دنبال اخلال در اقتصاد کشور است.
کد خبر: ۹۰۴۵۹۶۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ایوب آقاجان زاده افزود: هیچ اراده ای قادر به دلسرد کردن مردم ایران نسبت به نظام و انقلاب نیست ملت با صبر و درایت و وفادری به نظام بر این مشکل اقتصادی نیز فائق خواهند آمد.

دشمنان برای دلسرد کردن مردم به دنبال اخلال در اقتصاد هستند
وی ادامه داد: باید قدر این ملت را دانست و مسئولان باید از فرصتی که برای خدمت به آنها ایجاد شده نهایت استفاده را کرده و مشکلات آنها را رفع کنند.
فرماندار هشترود نیز در این جلسه از خسارت 404 میلیارد ریالی سیل، تگرگ و توفان در سال زراعی امسال به کشاورزان هشترودی خبر داد و خواستار استمهال وام های کشاورزی و باغداران خسارت دیده شد.
امین امینیان همچنین از اقدامات اولیه تخصیص آب به میزان 15 لیتر در ثانیه برای معدن مس باشماق ( قاضی کندی ) خبر داد و افزود: کارهای اداری انتقال آب در دست اقدام است که نیاز به 2 مگاوات برق دارد که موافقت این موضوع نیز اخذ شده است.

دشمنان برای دلسرد کردن مردم به دنبال اخلال در اقتصاد هستند
وی گفت: عملیات اکتشاف مس باشماق به مدت 5 سال ازسال 92 شروع شده و تا سال جاری ادامه داشت که توسط شرکت گروه صنعتی توانگران هشترود انجام شده است.
فرماندار هشترود گفت: ذخیره زمین شناسی معدن به میزان 2 میلیون تن کانسنگ مس سولفیدی به صورت رگه ای و با عیار 6 دهم درصد است.
امینیان افزود: اقدامات اولیه شامل خرید زمین، انتقال آب، برق و کارهای اداری برای احداث کارخانه تولید کنسانتره مس با عیار 25 الی 30 درصد انجام شده و تاکنون نیزبیش از 80 میلیارد ریال هزینه شده است.

دشمنان برای دلسرد کردن مردم به دنبال اخلال در اقتصاد هستند
در این جلسه رقیه زارعی به عنوان بخشدار مرکزی هشترود معرفی و از خدمات غلامعلی محمد زاده تجلیل شد.
زارعی سومین بخشدار مرکزی زن در آذربایجان شرقی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار