وزیر ارشاد دولت دهم گفت: دولتی که مدعی حمایت از آزادی‌های اجتماعی و داشتن سعه صدر است نباید طنز سیاسی "دکتر سلام" را از حقوق مسلم خود بی بهره کند.
کد خبر: ۹۰۴۵۹۰۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، گفت: طنز سیاسی دکتر سلام برنامه بسیار شاد، مفرح و پرطرفداری است که در آن بحث‌های سیاسی به صورت طنز بیان می‌شوند با این وجود دولتی که مدعی حمایت از آزادی‌های اجتماعی و داشتن سعه صدر است نباید این طنز سیاسی را از حقوق مسلم خود بی بهره کند.

وی افزود: در سال‌های گذشته که بنده توفیق حضور در مراسم جشن دکتر سلام را داشته ام واقعا این برنامه یک برنامه کم نظیر و بی نظیر است به گونه‌ای که افراد از شهرستان‌های مختلف که قالبا هم جوان هستند از مدت‌ها قبل برای حضور در این جشن ثبت نام و با شور و شوق در آن شرکت می‌کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: انتظار می‌رود دولت که شعار حمایت از آزادی‌های اجتماعی و داشتن صعه صدر را می‌دهد از برنامه‌هایی مانند طنز سیاسی دکتر سلام استقبال کند و اگر نقدی هم در این برنامه‌ها مطرح می‌شود به گونه‌ای عمل نکنند که این برنامه‌ها را از حقوق طبیعی و مسلم خود بی بهره کنند و یک سالن ورزشی در اختیار آن‌ها قرار ندهند.

حسینی تصریح کرد: توجیهات مختلفی از طرف دولتی می‌شود که سالن‌های مورد نظر برای برگزاری جشن دکتر سلام سالن ورزشی هستند با این وجود سوال این است که چه اشکالی دارد چنین برنامه‌ای در یک سالن ورزشی برگزار شود در هر حال ما از برخورد دولت تعجب می‌کنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم هر چه سریعتر کمک شود تا شاهد برگزاری جشن دکتر سلام باشیم تا این برنامه بتواند آثار خودش را به دنبال داشته باشد.

ارسال نظرات