رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از اعطای تسهیلات بانکی به بنگاه‌های اقتصادی خرد و متوسط در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۵۸۷۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
داریوش دیودیده ظهر امروز در نشستپرداخت تسهیلات به بنگاه‌های کوچک و متوسط استان کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال‌های ۹۵ و ۹۶ حدود ۳۶۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق به بیش از ۷۰۰ واحد تولیدی استان در بخش‌های صنعت و کشاورزی پرداخت شد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: این میزان تسهیلات برای سرمایه در گردش، برای تکمیل واحد‌های تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد و همچنین برای نوسازی و بازسازی واحد‌های تولیدی پرداخت شد.
دیودیده از ابلاغ بخشنامه تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط خبر داد و گفت: طبق این بخشنامه، همه مدیران عامل بانک‌های دولتی، غیردولتی و مؤسسات اعتباری موظف هستند که زمینه مناسب‌تری را به منظور تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط استان فراهم کنند.
وی بیان کرد: پرداخت بالغ بر ۳۶۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق به واحد‌های تولیدی استان در دو سال گذشته نشان از همراهی نظام بانکی برای حمایت هر چه بیشتر از واحد‌های تولیدی استان دارد و امیدواریم برای تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط، بانک‌های خصوصی هم همکاری کنند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اجرای این بخشنامه، بحث بدهی‌های مالی و چک برگشتی حذف شده است به این معنی که اگر یک بنگاه اقتصادی درخواست تسهیلات داد بانک نباید بحث چک برگشتی یا بدهی مالی را پیش بکشد.
ارسال نظرات