خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین خبر داد :
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت:قطعه نخست جاده قزوین-رحیم آباد-کلاچای با اعتبارات موجود باید در اسرع وقت اجرایی و آماده بهره برداری شود.
کد خبر: ۹۰۴۵۸۷۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، علی فرخزاد در جلسه بررسی وضعیت جاده قزوین –رحیم آباد -کلاچای اظهار کرد:با توجه به اعتبارات موجود قطعه اول جاده مذکور ازکیلومتر 5  تا 9  ( از سه راهی باراجین تا سه راهی میزوج) با تمام  ابنیه و پل های اتصالی در اسرع وقت اجرا و آماده بهره برداری می شود.
وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی موجود تمامی مسئولین مربوطه باید اهتمام ورزند تا قطعه اول پروژه مذکور با رعایت مسائل زیست محیطی به بهره برداری برسد و ناتمام نماند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین  عنوان کرد : بنا به نظر مشاور و بازدیدهای صورت گرفته به علت شیب زیاد محور فعلی حتی با تعریض جاده و احداث پل باز هم نیاز است در برخی مسیرها خاکریزی یا خاکبرداری انجام شود که  این امر خود مستلزم ایجاد راه های انحرافی است.
فرخزاد تصریح کرد: ایجاد راه های انحرافی به سهم خود مشکلاتی به همراه دارد بنابراین با شرایط مذکور امکان اصلاح محورهای فعلی وجود ندارد .
وی با بیان این که ادامه مسیر نیاز به بازنگری دارد، خاطرنشان کرد : ادامه مسیر تا شاهرود حتما باید توسط مشاور طرح بازنگری شود و مشکلات زیست محیطی، منابع طبیعی و  اجرایی این محدوده به حداقل ممکن برسد.
  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: عدم تغییر کاربری اراضی واقع در طول مسیر اجرایی را ضروری  دانست و تأکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی باید با هماهنگی کمیسیون های مربوطه در این خصوص اهتمام  داشته باشد.
فرخزاد یادآور شد:.همچنین مشاور طرح نیز ملاحظات حداکثری را جهت حداقل کردن معارضات ازجمله باغات موجود در مسیر را رعایت کند.
انتهای پیام/پ ۱۰۰۹/

ارسال نظرات
پر بیننده ها