مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: تمامی سناریوهای مربوط به تامین آب شرب شهر مشهد در سال 98 در کارگروه سازگاری با کم آبی تدوین شده است.
کد خبر: ۹۰۴۵۸۳۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴


به‌گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمد علایی در دیدار با فرماندار جدید شهرستان مشهد به موضوع تامین آب شرب پایدار و مطمئن در سال 98 شهر مشهد اشاره کرد و گفت: با توجه به مسائلی که در حجم ذخیره آب سد دوستی ایجاد شد، تمامی سناریوهای مربوط به تامین آب در سال 98 در کارگروه سازگاری با کم آبی دیده شده و بر اساس آن هر کدام از دستگاه های اجرایی مکلف به انجام مصوبات این کارگروه هستند. 
با اشاره به خشکسالی‌های اخیر افزود: شاید این خشکسالی تمرینی برای مقابله و سازگاری با کم آبی باشد که لازم است تمامی مردم بر این موضوع اهتمام لازم را داشته باشند.
وی سه اولویت کاری شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی را در حوزه شهرستان مشهد تامین آب شرب شهروندان، آزادسازی و ساماندهی ادامه رودخانه کشف رود و آزادسازی دریاچه سد و حریم و بستر رودخانه کارده برشمرد.
در ادامه موهبتی، فرماندار مشهد مقدس با اشاره به اینکه قانون معیار عملی برای همه جامعه است؛ تعامل و همدلی بین دستگاه های اجرایی استان به ویژه نهادهایی که به نحوی در حوزه آب دخیل می باشند را از اولویت های فائق آمدن بر چالش های کم آبی در استان برشمرد.
 
ارسال نظرات