مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فریمان:

خبرنگاران با قلم و بیان خود می‌توانند آرامش و امید را در جامعه تقویت کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فریمان گفت: خبرنگاران با قلم و بیان خود می‌توانند آرامش و امید را در جامعه تقویت کنند لذا باید مواظب بود تا خبری که تهیه می‌شود موجب سوء استفاده دشمن نشود.
کد خبر: ۹۰۴۵۸۳۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، حجت الاسلام علی اصغر سلیمانی در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان فریمان که با حضور فرمانده، نماینده ولی فقیه، پایوران و سربازان وظیفه در محل نمازخانه سپاه ناحیه فریمان برگزار شد، در سخنانی با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران در جنگ نرم دشمن گفت: خبرنگاران با قلم و بیان خود می‌توانند آرامش و امید را در جامعه تقویت کنند لذا باید مواظب بود تا خبری که تهیه می‌شود موجب سوء استفاده دشمن نشود.
 
حجت الاسلام علی اصغر سلیمانی افزود: از عملیات روانی نباید غافل بود و این هوشیاری و دقت اهالی رسانه را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه ایجاد ناامیدی توطئه جدید دشمن است، گفت: مردم ما در این شرایط به امیدواری و روحیه استقامت نیاز دارند لذا باید علاوه بر خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن، روحیه مبارزه و استقامت مردم را افزایش دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فریمان گفت: مقایسه خدمات ۴۰ ساله نظام، با اقداماتی که قبل از انقلاب صورت گرفته روشنگر بسیاری از شبهات خواهد بود و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.
 
گفتنی است، در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به خبرنگاران فعال شهرستان فریمان اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار