جانشین فرماندهی سپاه قمر بنی هاشم(ع):

سپاه خط مقدم و فدایی انقلاب بوده و هست

سرهنگ پاسدار مهران مرادی گفت: از ابتدای تشکیل نهاد مقدس سپاه خط مقدم و فدایی انقلاب اسلامی بوده و هست و در راستای مقابله با دشمنان انقلاب، مثل کوه ایستاده است.
کد خبر: ۹۰۴۵۸۱۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ جانشین فرماندهی سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان گفت: امروز انقلاب اسلامی ما دارد 40 ساله می شود و همه دشمنان انقلاب اسلامی دست در دست هم دادند تا انقلاب ما را نابود کنند؛ اما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)آنچه قدرت های بزرگ می خواهند حتماًشدنی نیست و کشور ایران مقتدارنه در مقابل قدرت های استکباری خواهد ایستاد و دشمنان هیچ غلطی نخواهند کرد و ما در منطقه و جهان مقتدرانه حضور داریم.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی، رسالت سپاه را پاسداری و حفظ و حراست از دستاورد های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: سپاه از بدو تشکیل این نهاد انقلابی در سایه  زعامت و رهبری حکیمانه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، به خوبی توانسته به رسالت خویش عمل کند و از میدان های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی سربلند بیرون آمده است.

وی گفت: با توجه به هجمه های سنگین دشمن علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، رسالت سپاه  نیز خطیر تر و بسیار سنگین تر شده  و در حال حاضر در سه حوزه مأموریتی؛ برقراری امنیت داخلی، مقابله با تهدیدات خارجی و مبارزه با تهدیدات جنگ نرم و فعالیت های ضد فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی به ایفای نقش می پردازد.

مرادی افزود: از دوم اردیبهشت  58و از ابتدای تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه خط مقدم و فدایی انقلاب اسلامی بوده و هست و هنوز هم در راستای مقابله با دشمنان انقلاب ،سپاه مثل یک کوه ایستاده و مقابله می کند و این جز در سایه لطف و توجه عنایات الهی نیست.

وی تصریح کرد: میزان قدرت سپاه به میزان اتصال پاسداران به قدرت الهی بستگی دارد و قوام انقلاب  اسلامی به گسترش معنویت است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از سال 59 و با شروع جنگ تحمیلی، سپاه با تمام قوا و باجذب و سازماندهی بسیجیان و رزمندگان در کنار سایر نیروهای مسلح با دست خالی به پاسداری از کیان اسلامی پرداخت و  با اذن و لطف خداوند به پیروزی دست پیدا کرد؛ اما متأسفانه امروز بعضی از افراد ضعیف النفس امید به کشور های غربی و آمریکا بسته اند و لطف و عنایت خداوند را فراموش کرده اند و وابسته غربیان شده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار