امروز دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده اند كه نمی توانند هیئت های مذهبی را از بین ببرند، بنابراین تمام توان خود را به كار بسته اند تا هیئتهای مذهبی را از درون تهی کنند.
کد خبر: ۹۰۴۵۸۰۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن در جمع مداحان و شاعران آیینی و پیرغلامان حسینی شهرستان بن گفت: فرهنگ عاشورایی و جهادی و حركت در مسیر ارزشهای الهی و توجه به روحیات دفاع مقدس راه اساسی برای حل مشكلات امروز كشور است.

وی، با اشاره به تاثیر قیام حضرت سیدالشهدا علیه السلام از 1400 سال پیش تاكنون اظهار داشت: همه ما می توانیم در جامعه نقش های موثری داشته باشیم و بتوانیم برای اعتلای جامعه اسلامی قدم های بزرگی برداریم.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن ادامه داد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده اند كه نمی توانند هیئت های مذهبی را از بین ببرند، بنابراین تمام توان خود را به كار بسته اند تا هیئتهای مذهبی را از درون تهی نموده و آنها را با معارف اهل بیت بیگانه كرده و هیئت های مذهبی را از تاثیر گذاری در روند سیاسی جامعه و تحولات روز دور نگه داشته و هیئت ها را تبدیل به هیئت سكولار نمایند.

وی خاطرنشان كرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مداحان عزیز باید توجه داشته باشند كه فضای هیئت تلفیقی از منطق و عاطفه باشد؛ زیرا اساس حركت تشیع بر همین استوار است و هم چنین الگوی مراسمات ما باید مراسمات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشد تا بتوانیم به شكل هنرمندانه معارف ناب اهل بیت را به جامعه منتقل نماییم؛ زیرا اگر بخواهد مشكلات كشور حل شود و مدیریت های ما از وضعیت تنبل و خسته و ناامید و تعارفات سیاسی نجات پیدا كند، راه حلش فقط در گرو فرهنگ امام حسین علیه السلام و جهاد و شهادت و از خود گذشتگی است.

ارسال نظرات