رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از برگزاری همایش بزرگ رسانه و اقتصاد در پاییز امسال خبر داد و عنوان کرد: مدل سازی اقتصاد مقاومتی استان کرمان در این همایش مطرح خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۴۵۷۶۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛، "محمدرضا پورابراهیمی" پیش از ظهر امروز ۲۱ مردادماه در همایش بزرگداشت مقام خبرنگارگفت: شفافیت امروز یکی از مولفه‌های مهم توسعه اقتصادی در همه کشور‌های دنیا است.

وی با بیان این مطلب که اصحاب رسانه باید در عرصه‌های مختلف کشور حضور یافته و مطالبه‌گری کنند، تصریح کرد: مطالبه شفافیت در حوزه‌های اقتصادی از سوی رسانه‌ها باید صورت پذیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چرا برخی از کشور‌ها مبارزه با پولشویی مخالفت می‌کنند دلیلی که بیان می‌کنند این است که تخصیص بهینه منابع به هم می‌خورد و نرخ بازده را کاهش می‌دهد.

وی با بیان این مطلب که پیشگیری از بروز از فساد در کشور با شفافیت اطلاعاتی صورت گیرد، اظهار کرد: در چند سال اخیر که «رزم‌حسینی» استاندار سابق کرمان، اقدامات موثری در راستای توسعه استان انجام داده که یک طراحی جدید در حوزه اقتصادی انجام شده که حقا جزء بهترین استانداران کشور بود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این الگوی اقتصاد مقاومتی در استان کرمان، قابلیت توسعه و ایجاد در دیگر استان‌های کشور را دارد که باید در سطح کشور مدل‌سازی شود.

وی از برگزاری همایش بزرگ رسانه و اقتصاد در پاییز امسال خبر داد و عنوان کرد: مدل سازی اقتصاد مقاومتی استان کرمان در این همایش مطرح خواهد شد.

پورابراهیمی برلزوم استمرار اجرای اقتصاد مقاومتی در استان کرمان تاکید کرد و افزود: مسیر اقدامات در استان کرمان ایجاد شده باید ادامه یابد و کار ارزشمندی که در مناطق مختلف استان انجام شده است ادامه پیدا کند.

وی با تاکید بر واگذاری تفویض اختیار به استان‌ها تاکید کرد: اقتصاد ما با بخش دولتی به اندازه کافی آزمون و خطای خود را انجام داده است لذا جنس و نگاه ما باید تغییر پیدا کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تغییر در سیاست‌ها و افراد اقتصادی دولت را الزامی دانست و خاطر نشان کرد: انتظارمان از دولت این است که تیم اقتصادی خود را متناسب با تحریم‌ها در اشخاص و سیاست‌ها تغییر دهد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع:ایسنا
ارسال نظرات