به منظور ارتقاء و توانمندسازی فرماندهان و اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج فراخوان گردان بیت المقدس حوزه مقاومت باقر العلوم (ع )در روستای چاهکین از توابع شهرستان زرند برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۵۷۵۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، فراخوان گردان بیت المقدس حوزه مقاومت باقر العلوم (ع ) با حضور فرماندهان و جمعی از بسیجیان سلحشوردر روستای چاهکین شهرستان زرند همراه با ورزش کوهنوردی،کلاس آموزشی و قرائت زیارت عاشورا برگزار گردید .
ستوان دوم پاسدارعلیرضا سعیدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج باقر العلوم (ع ) زرند هدف از برگزاری این فراخوان را ارتقاء آگاهی و شناخت بسیجیان شرکت‌کننده به منظور دست‌یابی به معلومات عالیه شورای حوزه‌ها و توانمند سازی فرماندهان و اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج در راستای انجام وظایف و ماموریت‌ های محوله بیان نمود .
وی همچنین با تاکید بر اهمیت فعالیت های پایگاه های مقاومت افزایش بصیرت وعمق فکری بسیجیان را از دیگر اهداف برگزاری این فراخوان برشمرد و ابراز امیدواری نمود با برگزاری این فراخوان ها در آینده تغییرات محسوسی درهر پایگاه مقاومت در روند اجرای برنامه‌ها و ماموریت ‌های بسیج مشاهده شود.
لازم بذکر است در خاتمه این فراخوان پایگاه مقاومت شهدای بسیج چاهکین با حضور فرماندهان و بسیجیان شرکت کننده در برنامه افتتاح گردید .
خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی 

ارسال نظرات