در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج طلاب سپاه قدس تأکید شد که طلاب شبهات را رصد و هدایت‌گری داشته و‌ درنبرد با تهاجم فرهنگی پیش‌قدم باشند.
کد خبر: ۹۰۴۵۶۸۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه رشت پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج طلاب سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن پیوسته در تلاش است تا اسلام را منزوی و محدود کند اظهار کرد: همیشه بیشترین تمرکز دولت و حکومت‌ها مقابله با تهدیدات خارجی و برداشتن موانع ایجادشده از سوی دشمن است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی با اشاره به امامت امام جواد علیه‌السلام در سن هشت‌سالگی در اوج تهدید آفرینی از سوی معاویه افزود: بخش عظیمی از وقت و تمرکز امام جواد علیه‌السلام صرف پاسخ به شبهات می‌شد تا جایی که پاسخ‌های امام جامع و بهت برانگیز بود.

وی با بیان اینکه برخی از وقت طلاب و مسئولان باید صرف پاسخ به شبهات شود گفت: مسئولان سپاه ازجمله طلاب باید قبل از اینکه شبهات به سراغشان بیایند پاسخی برای رفع شبهات داشته باشند.

امام‌جمعه رشت بر لزوم جریان سازی، هدایت‌گری و رصد گری تأکید کرد و افزود: طلاب و مسئولان عقیدتی باید همچون امام جواد علیه‌السلام شبهات را رصد کنند و با جریان سازی و هدایت‌گری در ترویج اسلام تلاش کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این آیین تکریم و معارفه قشر بسیج طلاب را بسیار حائز اهمیت برشمرد و اظهار کرد: قشر طلاب و دانشجویان در نظام جمهوری اسلامی ریل‌گذار مبانی اسلام و موتور محرکه انقلاب اسلامی هستند.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به نقش طلاب در دوران دفاع مقدس افزود: نقش روحانیت در ابعاد نظامی جبهه‌های حق علیه باطل شهره عام و خاص است و بالباس رزم و عمامه در جنگ حضور فعالانه داشتند.

وی با بیان اینکه امروزه جامعه نیازمند طلاب جوان و خلاق است گفت: جامعه کنونی با توجه به تهاجم فرهنگی نیازمند طلاب و روحانیونی است که درنبرد فرهنگی بر دشمنان غالب شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این آیین تکریم و معارفه لحظه شناسی را یکی از تأکیدات و سفارشات امام جواد علیه‌السلام دانست و اظهار کرد: موقعیتی که در تهدیدات وجود دارد متأسفانه از سوی برخی از داخلی‌ها نادیده گرفته می‌شود درحالی‌که این تهدیدات فرصت بزرگی را ایجاد می‌کند که اتحاد، صلابت و اقتدار از نمونه آن‌ها است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری با اشاره ایجاد جنگ‌های نیابتی در منطقه و شکست در آن‌ها افزود: دشمنان اسلام و ایران اکنون و پس از شکست در جنگ نیابتی جنگ رودرواسی را در پیش‌گرفته‌اند و اتاق فکر آن خزانه‌داری آمریکا است.

وی با تأکید بر اینکه امروزه خبری از جنگ نیابتی اقتصادی نیست بلکه آمریکا عملاً و مستقیم وارد پیکار با ملت و دولت ایران شده گفت: به گفته سردار سلیمانی نه دولت بلکه سپاه قدس برایشان کافیست و به گفته سردار سلامی نیروهای مقاومت در منطقه حساب دشمنان را خواهند رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کسی اگر از جریان ولایت‌فقیه و انقلابی فاصله بگیرد منحرف است خاطرنشان کرد: در این برهه از زمان نیازمند انسجام بیشتر حزب اله و اطلاعت پذیری از ولی‌فقیه راداریم که روحانیت در آن پیش‌قدم هستند.

به گزارش بسیج، در این آیین از زحمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجبعلی بابایی در بسیج طلاب تکریم و حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی قنبر خواه به‌عنوان مسئول جدید بسیج طلاب معرفی شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات