خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

جوادالائمه(ع) مرجع فکری و عقیدتی شیعیان بودند

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین: با توجه به محدودیت های دوران زندگی پر برکت امام جواد (ع) از نظر سیاسی و با وجود تمام ناملایمات، ایشان از طریق مبارزه کلامی با فرقه های انحرافی مقابله می کردند و به شیعیان خود درس می دادند.
کد خبر: ۹۰۴۵۶۸۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام کاوس عطایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در برنامه ای که صبح امروز(یکشنبه) به مناسبت شهادت امام جواد (ع) برگزار شده بود با اشاره به فضائل این امام بزرگوار اظهار کرد: شرایط سیاسی در دوران امام جواد(ع) به گونه ای بود که ایشان تنها از طریق وکلای خود و از طریق نامه نگاری با شیعیان خود ارتباط برقرار می کردند.
وی ادامه داد: دوره امامت جوادالائمه فرقه های زیدیه، اهل حدیث و واقفیه فعالیت خود را آغاز کرده بودند که فعالیت های انحرافی آنها وظیفه روشنگری این امام عزیز را دو چندان می نمود.
حجت الاسلام عطایی تبیین کرد: با توجه به محدودیت های دوران زندگی پر برکت امام جواد (ع) از نظر سیاسی و با وجود تمام ناملایمات، ایشان از طریق مبارزه کلامی با فرقه های انحرافی مقابله می کردند و به شیعیان خود درس می دادند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین ادامه داد: ایشان همچنین مرجع دینی مردم بودند و به سوالات فرهنگی، دینی و اعتقادی آنان پاسخ می دادند.
وی با با بیان اینکه امام جواد در دوران حیات خود ملجع فکری ، اعتقادی و عقیدتی مردم بودند گفت: امام جواد(ع) پس از 17 سال امامت بر شیعیان سر انجام در اخرین روز ذی القعده سال 220 هجری قمری توسط همسر خود به شهادت رسیدند.
گفتنی است رزمندگان تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین پس از سخنرانی، از نوای گرم و مدیجه سرایی برادر نعمت درویشوند بهره مند شدند
8001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها