خبرهای داغ:
فرخزاد گفت: معادن نگاهی برداشت کنندگان غیرمجاز معادن، به سیستم قضایی معرفی می شوند اما برخوردی با آنها صورت نمیگیرد و همین امر موجب شده است که رفتار خود را تشدید کنند.
کد خبر: ۹۰۴۵۶۷۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی فرخزاد در چهارمین جلسه شورای معادن که با حضور روح الله بابایی صالح و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن مدیریت بحران برگزار شد افزود: برداشت های غیرمجاز موجب ایجاد مشکلات زیادی در منطقه می شود بر همین اساس شورای معادن استان موضوع برداشت های غیرمجاز معادن را مورد بررسی قرار می دهد و از برداشت های غیرمجاز جلوگیری خواهد کرد.
وی با بیان اینکه تعدادی شرکت های خصوصی برداشت های غیرمجاز از معادن دارند گفت: باید دستگاه های محیط زیست، راه و شهرسازی، آب منطقه ای و صنعت و معدن کنترل مضاعفی بر معادن داشته باشند تا از برداشت های غیرمجاز در معادن که موجب تخریب شهرها و روستا می شود جلوگیری شود.
فرخزاد اظهار کرد: گاهی برداشت کنندگان غیرمجاز معادن، به سیستم قضایی معرفی می شوند اما برخوردی با آنها صورت نمیگیرد و همین امر موجب شده است که رفتار خود را تشدید کنند.
وی با اشاره به برداشت شن و ماسه توسط راه و شهرسازی و راهداری از بستر رودخانه ها افزود: تنظیم دهنه پل ها وظیفه ذاتی اداره راه و شهرسازی و راهداری است و میزان برداشت از بستر رودخانه ها باید طبق مهندسی رودخانه ها و نظر کارشناسان راه و شهرسازی صورت گیرد.
وی افزود: این دو دستگاه برای لایروبی دهانه پل ها و آبراه ها نیاز به برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه ها دارند که جزو وظایف ذاتی این دستگاه ها است و اصلا نباید این موضوع در شورای معادن مطرح می شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها