مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: خبرنگاران با هنر قلم، اعتماد و امید را در جامعه گسترش دهند تا با انتقال دیدگاه های مردم به مسئولان بستر خدمت به مردم آماده تر شود.
کد خبر: ۹۰۴۵۶۱۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، خسرو ساکی در آیین تجلیل از خبرنگاران ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر به ویژه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: روز خبرنگار در واقع روز پاسداشت از ایثار و مجاهدت عزیزانی است که در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تا پای جان ایستادند تا صدای مظلومان را به بشریت برسانند.

خبرنگاران با هنر قلم اعتماد و امید را در جامعه گسترش دهند
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران برای دستیابی به اطلاعات حتی جان خود را به خطر می اندازند، اظهار داشت: تعهد و خدمت به مردم در عرصه اطلاع رسانی از جمله ویژگی های اصلی خبرنگاران است.


وی بیان داشت: بهبود کیفیت زندگی با مهارت آموزی از طریق رسانه ها از دیگر محورهای کاری فعالان عرصه خبر است.


ساکی تصریح کرد: مردم از خبرنگاران انتظار دارند و خانواده آموزش و پرورش که گسترده ترین دستگاه می باشد نیاز به حمایت رسانه ها دارد.


مدیرکل آموزش و پرورش البرز اضافه کرد: خبرنگاران کسانی هستند که با قلمشان می توانند در جامعه شور و نشاط و امید به آینده ایجاد کنند و با انتقال نقاط ضعف از نگاه مردم به مسئولان ، بستر حمایت مردم را در کارها تقویت کنند.


ساکی از همکاری و همراهی خبرنگاران در پوشش و انعکاس اخبار آموزش و پرورش این استان در رسانه ها قدردانی کرد و افزود: برای تحکیم بخشی رابطه آموزش و پرورش البرز با رسانه ها، خانه خبرنگاران را در دستور کار قرار دادیم که امروز با حضور خبرنگاران افتتاح شد.


در این آیین اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات البرز نیز از حرکت فرهنگی - اجتماعی آموزش و پرورش استان در راه اندازی خانه خبرنگاران و همچنین نگاه جامع و ارزشمند خانواده آموزش و پرورش به نقش مهم رسانه ها در آگاهی بخشی به مردم قدر دانی کردند.


در این آیین از 70 خبرنگار فعال در رسانه های مختلف فعال در استان البرز با اهدا گل، لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها