جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار:

هدف از تشکیل هیئت اندیشه ورز در بسیج آسیب شناسی فردی و جمعی است

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار هدف از تشکیل هیئت اندیشه ورز در بسیج را آسیب شناسی فردی و جمعی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۴۵۶۰۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت دفتر راهبردی سپاه ناحیه یاسر مشهد جلسه هیئت اندیشه ورز با حضور مسوول بسیج اقشار سپاه امام رضا (ع)، رییس مجمع بسیج شهر مشهد، فرمانده و اعضای شورای ناحیه و جمعی از نخبگان حوزه این ناحیه برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار یحیی سالاری با تبیین رویکرد هیئت‌های اندیشه ورز و شرح وظایف و علمکرد و جایگاه آن با توجه به اصل چهارم قانون اساسی و همچنین گفتمان سازی و مطالبه گری، چشم انداز و آینده نگری در سطح ناحیه و جامعه را بیان نمود.

سالاری با اشاره به ویژگی‌های هیئت‌های اندیشه ورز افزود: کارکرد هیئت اندیشه ورز باید آسیب شناسی باشد. هیئت اندیشه ورز می‌تواند جهت گیری فرماندهی را اصلاح نماید. نوع ورود بسیج در سطح جامعه را اصلاح نماید. هیئت اندیشه ورز نباید سلیقه‌ای باشد بلکه در آن از همه سلایق استفاده شود و طراحی و چارچوب دقیق بکارگیری شود. شان هیئت اندیشه ورز بالا است لذا در هیئت اندیشه ورز لازم است دین باوری ایجاد شود.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار در پایان با اشاره به بیانی از حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر اینکه اگر ما هشت تا ده میلیون بسیجی داشته باشیم انقلاب حفظ می‌شود، اظهار داشت: در هیئت اندیشه ورز هدف این است که ابتدا بدنه بسیج ساخته شود و سپس جامعه. بسیج باید متناسب با اهداف انقلاب جلو بیایید و این نیازمند همت و تلاش مضاعف تمام اقشار بسیج است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها