نماینده سابق مجلس گفت: دشمن به دنبال فرصت های کوچک برای ضربه زدن به امنیت و اقتدار کشورمان است و مردم باید دقت کنند که مطالبات اقتصادی شان که به حق هم هست، مورد سوءاستفاده بینگانگان قرار نگیرد.
کد خبر: ۹۰۴۵۶۰۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

اسماعیل کوثری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه ملت باید همیشه هوشیاری داشته باشد که نگذارند تا بیگانگان از طریق دست نشاندگان داخلی، به پیکره انقلاب ضربه وارد نکنند، گفت: دشمن به دنبال فرصت های کوچک برای ضربه زدن به امنیت و اقتدار کشورمان است و مردم باید دقت کنند که مطالبات اقتصادی شان که به حق هم هست، مورد سوءاستفاده بینگانگان قرار نگیرد و فریب جو روانی که از سوی دشمن تزریق می شود را نخورند.

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی در داخل کشور، هم مسیر با دشمن شده اند و با رفتارها و عملکردهایشان باعث نارضایتی های عمومی شده اند که باید قاطعانه با این افراد برخورد شود.


کوثری در پایان تاکید کرد: امنیت امروز ما حاصل خون شهدایی است که جانشان را دادند تا مردم کشورمان آسایش داشته باشند و امیدوارم که مسئولین حرمت خون شهدا را نگه دارند و با فعالیت موثر، باعث رضایت عموم شوند.

ارسال نظرات