در نشست سیاسی سپاه ناحیه یاسر مشهد مطرح شد:

امریکا پنج برجام دیگر را در دستور کار دارد

هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: امریکا در ادامه برجام سه (نهضت مقاومت)، برجام چهار (حقوق بشر)، برجام پنج (به رسمیت شناختن عربستان)، برجام شش (به رسمیت شناختن اسرائیل) و برجام هفت (به رسمیت شناختن آمریکا و دوستی با آن) را در دستور کار خود دارد.
کد خبر: ۹۰۴۵۵۷۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این نشست که به همت معاونت سیاسی سپاه ناحیه یاسر برگزار شد، رجبعلی بازیاد هادی سیاسی استانی با اشاره به آیه ۱۰ سوره احزاب: «إِذْ جَاءُوکُمْ مِنْ فَوْقِکُمْ وَمِنْ أَسْفَلَ مِنْکُمْ وَإِذْ زَاغَتِ الْأَبْصَارُ وَبَلَغَتِ الْقُلُوبُ الْحَنَاجِرَ وَتَظُنُّونَ بِاللَّهِ الظُّنُونَا: (یاد آرید) وقتی که (در جنگ احزاب) لشکر کفار از بالا و زیر بر شما حمله‌ور شدند و آن‌گاه که چشم‌ها حیران شد و جان‌ها به گلو رسید و به وعده خدا گمان‌های مختلف بردید (مؤمنان حقیقی به وعده حق و فتح اسلام خوش گمان و دیگران بدگمان و ترسان بودند.» خاطر نشان کرد: این آیه و آیات بعد از آن به خوبی شرایط فعلی جامعه را برای ما ترسیم کرده است؛ اینکه علیرغم شناخت کافی از بدعهدی دشمن در چهل سال از انقلاب و بخصوص تجربه برجام، بعضی از نخبگان و روشنفکران به دیدار با ترامپ امیدوار شده و حتی برای آن روز معین کرده اند (۲۸ مرداد).

این هادی سیاسی استانی با اشاره به هجمه‌هایی که به مقام عظمای ولایت می‌شود، افزود: لازمه‌ی اظهار نظر در چنین مسائلی داشتن اطلاعات کافی در دین و قانون اساسی است. مقام معظم رهبری اختیاراتی دارد و کسانی که با غرض ورزی سعی در تخریب ایشان دارند بهتر است به قانون اساسی مراجعه کنند؛ و لازم است توجه شود که در نظام اسلامی هرچه مدیریت بالاتر می‌رود امتیاز کمتر می‌شود.

بازیاد درباره خروج آمریکا از برجام، بیان داشت: آمریکا بعد از آنکه متوجه شد ایران در بحث موشکی قدرت بازدارندگی فوق العاده‌ای دارد (اشاره به حمله موشکی به مواضع داعش)، برجام دیگری را با موضوع موشکی دنبال کرد. بدون شک اگر اوباما هم بود از برجام خارج می‌شد. آمریکا در ادامه برجام سه (نهضت مقاومت)، برجام چهار (حقوق بشر)، برجام پنج (به رسمیت شناختن عربستان)، برجام شش (به رسمیت شناختن اسرائیل) و برجام هفت (به رسمیت شناختن آمریکا و دوستی با آن) را در دستور کار خود دارد.

هادی برجسته استانی با اشاره به نقشه آمریکا بعد از خروج از برجام اظهار داشت: کاخ سفید برای تحلیل تحولات ایران و تاثیر آن بر مناسبات منطقه‌ای و بین المللی، «کمیته‌ی خطر جاری» - کمیته‌ی مهار اتحاد جماهیر شوروی – را مجدداً راه اندازی نمود تا با مهار جمهوری اسلامی در سه سطح بین المللی، منطقه‌ای و داخلی، مانع افزایش قدرت و جایگاه جمهوری اسلامی گردد.

وی در ادامه ارجاع پرونده‌ی ایران در موضوع هسته‌ای به شورای امنیت، تلاش برای اجماع علیه ایران و اعمال محدودیت‌های اقتصادی، تلاش برای تشکیل ناتوی عربی در مقابل ایران، ساخت خاور میانه‌ جدید را ناظر بر طراحی دشمن برای مهار بین المللی و منطقه‌ای ایران دانست.

بازیاد در پایان با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا خاطر نشان کرد: از پانزده کشور همسایه ۱۰ کشور رابطه خوبی با ما دارند و تحریم‌ها تاثیر چندانی روی ما ندارند. ما در حوزه‌ی داخلی نیاز به کار اورژانسی داریم. بهترین کار اورژانسی ممکن مبارزه با مفاسد اقتصادی و اشرافی گری و پیاده کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و استفاده از نیروی جوان انقلابی در تولید کالای با کیفیت ایرانی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار