مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بجستان خبر داد:

خدمت‌رسانی جهادگران بسیجی در روستای ابوالخازن از توابع شهرستان بجستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بجستان گفت: ۶۵ نفر از جهادگران بسیجی شهرستان به مدت سه روز در روستای ابوالخازن به خدمت‌رسانی پرداختند.
کد خبر: ۹۰۴۵۵۵۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
حسن حسین زاده؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بجستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛  اظهار کرد:  اردو‌های جهادی به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسن(ع) و حوزه حضرت فاطمه (س) شهرستان بجستان به استعداد ۶۵ نفر از جهادگران بسیجی شهرستان به مدت سه روز در روستای ابوالخازن برگزار شد.
 
وی ضمن تشکر از ادارات دامپزشکی، جهادکشاورزی، کمیته امداد، هلال احمر، اداره برق و شبکه بهداشت و درمان شهرستان که همکاری لازم را با بسیج سازندگی داشته اند خاطرنشان کرد: در این اردوی سه روزه که توسط حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار شد برنامه‌هایی از قبیل مشاوره خانواده، برگزاری کلاس‌های آموزشی کشاورزی برای عموم روستا، اعزام اکیپ دندانپزشکی به روستا و ویزیت مردم روستا، اعزام پزشک متخصص به روستا و ویزیت مردم روستا به همت شبکه بهداشت و درمان، برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر توسط بسیج سازندگی به مرحله اجرا در آمد.
 
حسین زاده در پایان هدف از برگزاری این اردو را روحیه امید و امید بخشی به روستا و کم برخوردار و کم درامد و جلوگیری از مهاجرت مستمر به شهر و آبادانی روستاعنوان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار